تور مجازی نمای 360

تورمجازی, پانوراما, تور مجازی

تور مجازی

عکاسی پانوراما و تولید تور مجازی (نمای 360 درجه از محیط فیزیکی) مناسب برای موسسات آموزشی، فروشگاه های برند، سالن ها، مکان های ورزشی و ...

مشخصات

تصویر :
360 درجه
عنوان :
پانوراما
وب سایت :
دارد
فلش :
دارد
عکس پانوراما :
ارائه می شود
وب سایت تور مجازی :
http://www.360view.ir
وب سایت پانوراما :
http://www.mypano.ir

توضیحات خدمت

تور مجازی به مجموعه ای از تصاویر , فایل های ویدئویی , تصاویر پانوراما (تصویری که از یک نقطه تمام یا بخشی از افق را پوشش می دهد) , فایل های صوتی , اطلاعات متنی و … اتلاق می شود که امکان آشنایی بیننده را با یک محیط و یا یک شی به صورت مجازی و بدونه حضور فیزیکی فراهم می نماید به این صورت که در این تور فرد تمام جهات را به صورت ۳۶۰ درجه میبیند . هدف از ارائه تور مجازی از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی است به طور مثال با استفاده از تور مجازی می توان در یک بنای تاریخی یا فضای مسکونی پس از ویران شدن آن به گشت و گذار پرداخت و یا از نمایشگاهی که در کشوری دیگر و در زمان گذشته برگزار شده است دیدن نمود. در تور مجازی فرد میتواند بدون حضور در مکان از درب مکان وارد شده و تمام بخش های ساختمان از دکوراسیون و طراحی داخلی گرفته تا تمام چیزهایی اگر فرد در مکان واقعا حضور داشت و می دید را مشاهده کند.
پانوراما و تورمجازی | نمایش مجازی
نمایش مجازی به عنوان پیشرفته ترین تکنولوژی تبلیغات با کمتر از یک ده سابقه توانسته است در جوامع پیشرفته کنونی جایگاهی مهم و خاص را در عرصه تبلیغات به خود اختصاص دهد.
این سیستم با عکاسی صنعتی از یک مجموعه ، محیطی مجازی را در اختیار مخاطبین قرار داده و بدینوسیله آنها می توانند به راحتی و با صرف کمترین هزینه زمانی ، با انتخاب و سلیقه خود از همه ی فضاهای موجود دیدن کرده و اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورند.
تا قبل از پیدایش سیستم مجازی چنین حسی تنها می توانست از طریق پخش فیلم محیط واقعی در بیننده ایجاد شود .اما امروز به دلایلی همچون موارد ذیل سیستم نمایش مجازی جایگزین مناسبی برای نمایش دیجیتالی می باشد:
- حجم بالای فیلمهای دیجیتالی
- عدم اختیار در انتخاب و کارگردانی محیط توسط بیننده
- سرعت محدود اینترنت و عدم توانِ نمایش فیلم بر روی فضای اینترنت
- کیفیت پایین تصویر فیلمهای دیجیتالی ( حداکثر کیفیت تصاویر دیجیتالی ۷۲۰ در۵۷۶
- پیکسل است در حالیکه در تصاویر نمایش مجازی حداقل ۶۰۰۰ در ۳۰۰۰ و حداکثر ۱۵۰۰۰ در ۷۵۰۰ پیکسل است )

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تور مجازی نمای 360

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تورمجازی، پانوراما، تور مجازی، تصاویر 360درجه، عکاسی پانوراما، نمای 360 درجه، عکاسی 360 درجه، تور مجازی 360 درجه، طراحی سایت تور مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات