تور مجازی نمای 360

تورمجازی, پانوراما, تور مجازی

تور مجازی آرایشگاه

عکاسی پانوراما و تولید تور مجازی آرایشگاه (نمای 360 درجه از محیط فیزیکی) مناسب برای آرایشگاه های مهم، مجهز و پیشرو که دارای امکانات سخت افزاری و محیط فیزیکی مناسب هستند.

مشخصات

تصویر :
360 درجه
عنوان :
پانوراما
وب سایت :
دارد
فلش :
دارد
عکس پانوراما :
ارائه می شود
تور مجازی :
نمای 360 درجه
وب سایت تور مجازی :
http://www.mypano.ir
وب سایت نمای 360 :
http://www.360view.ir
وب سایت پانوراما :
http://www.mypano.ir

توضیحات خدمت

خصوصیات یک چهره زیبا و جذاب

جذابیت، جوانی، زیبایی از یک صورت تصویری ماندگار و زیبا میسازند. اما چرا میگویند یک صورت زیبا و دیگری نازیباست؟ زیبایی چیست و چه صورتهایی زیبا شناخته میشوند؟ جراحان و متخصصان زیبایی چه تغییراتی در چهره به وجود می آورند که آن را جذاب و زیبا میسازند؟

تبلیغات رسانه های گروهی همانند تور مجازی در اینترنت، فیلمها و نوشته ها نیز بر معیارهای ما از زیبایی مؤثر خواهند بود. به عنوان مثال بینی پهن در جامعه ما زیبا نیست ولی در کشور گینه نماد زیبایی و جذابیت است.در بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی و کشور خودمان، دندانهایی سفید و ردیف زیبا به نظر میرسند ولی در بعضی کشورهای افریقایی سیاه کردن همه دندانها با مواد رنگی و شیمیایی خاص، گامی در جهت زیباتر شدن به شمار میرود. زیبایی به مجموعه ای از خصوصیات گفته می شود که احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابیت شوند. به زبان دیگر هر چه صورت یک فرد به ظاهر انسانی نزدیکتر باشد، زیباتر به نظر میرسد. هر چه یک صورت با طبیعت هماهنگی و توازن بیشتری داشته باشد، جذابیت افزون تری خواهد داشت. چون سلامت، زنده بودن و شادی و خوبی را به نمایش می گذارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تور مجازی نمای 360

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تورمجازی، پانوراما، تور مجازی، تصاویر 360درجه، عکاسی پانوراما، نمای 360 درجه، عکاسی 360 درجه، تور مجازی 360 درجه، طراحی سایت تور مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات