تور مجازی نمای 360

تورمجازی, پانوراما, تور مجازی

تور مجازی مراکز تفریحی

عکاسی پانوراما و تولید تور مجازی مراکز تفریحی (نمای 360 درجه از محیط فیزیکی) مناسب برای تور مجازی مراکز تفریحی امکانات سخت افزاری و محیط فیزیکی مناسب هستند.

مشخصات

تصویر :
360 درجه
عنوان :
پانوراما
وب سایت :
دارد
فلش :
دارد
عکس پانوراما :
ارائه می شود
تور مجازی :
نمای 360 درجه
وب سایت تور مجازی :
http://www.mypano.ir
وب سایت نمای 360 :
http://www.360view.ir
وب سایت پانوراما :
http://www.mypano.ir

توضیحات خدمت

جاذبه های طبیعت گردی

جاده های جنگلی سوردار: در فاصله 20 کیلومتری روستای لاویج و در مسیر لاویج به کرچی قرار دارد.جنگل اسیونگ: در فاصله 10 کیلومتری روستای لاویج و در مسیر رییس کلا به کیاکلا واقع شده است.ییلاق زیبای ایزوا: در فاصله 25 کیلومتری روستای لاویج و در مسیر لاویج به بهبنک قرار دارد .منطقه ییلاقی میر خمند: در فاصله 35 کیلومتری روستای لاویج و در مسیر لاویج به بهبنک قرار گرفته است. پارک جنگلی کشپل: در ابتدای جاده آسفالتی لاویج در محور چمستان به آمل، در 15 کیلومتری روستای لاویج قرار دارد، جنگل و چشمه «کشپل» از تفرجگاه هاى منطقه لاویج است که در نوع خود بى همتا هستند، به طورى که چشمه و درخت هاى به هم گره خورده جنگل تابلویى زیبا از طبیعت را در چشم بینندگان آن ترسیم مى کنند.این پارک جنگلی در حاشیه ی زیبای لاویجرود، با چشمه های پر آب و زلال، امکانات نسبی اقامتی و محل بازی کودکان که این پارک را به تفریحگاه مردم منطقه و مسافران غیر بومی تبدیل نموده است.آبشار حرام او: آبشار حرام او، با مقدار فراوان آب که از دل زمین به بیرون می ریزد در مسیر جاده چمستان به لاویج و در 3 کیلومتری روستای لاویج قرار دارد و دارای آب خنک و گوارایی است.آبگرم شفل: آبگرم «شفل» هم یکی دیگر از آبگرم های روستاست. در انتهای لاویج هم روستای کیاکلای لاویج قرار دارد که دیدن آن را نیز به اهالی سفر و طبیعت گردها توصیه می کنیم.جاذبه های فرهنگی امامزاده صالح : امامزاده صالح در بالاترین ارتفاعات روستای لاویج در چمستان نور است.بازار محلی: بازار محلی لاویج هم دیدنی است. با آن که چندان بزرگ نیست، ولی سنتی است و زیبا و در بدو ورود نظر شما را جلب می‌کند.


 مناطق تفریحی شمال ایران:

آلاشت

آلاشت، شهر بسیار کوچکی است که در دل جنگل های انبوه جنوب استان مازندران قرار دارد و به خاطر آب و هوای مطلوب، به عنوان یکی از مناطق توریستی و گردشگری استان مازندران به شمار می رود.

جزیره آشوراده

آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر است که در شهرستان بندر ترکمن، استان گلستان قرار دارد.

شبه جزیره میانکاله

میانکاله شبه جزیره ای است در منتهی الیه جنوب شرقی دریای خزر، در دوازده کیلومتری شمال شهر بهشهر واقع در استان مازندران . مساحت آن بیش از شصت وهشت هزار هکتار و ارتفاع آن بین 15 تا 28متر کم تر از سطح دریای آزاد است.

روستای زیارت

روستای زیارت در جنوب شهر گرگان واقع شده است. که به علت برخورداری از هوای نسبتا خشک و خنک، بازدیدکنندگان زیادی دارد. از اماکن دیدنی این روستا می توان به آبشارهای زیبا، چشمه آبگرم، امامزاده و همچنین بافت قدیمی آن اشاره کرد.

جنگل ناهارخوران

درختان سر به فلک کشیده جنگل باستانی همراه با امکانات گردشگری ناهارخوران، تفرجگاهی زیبا با چشم اندازی دیدنی را در گرگان مرکز استان گلستان ایجاد کرده که نه تنها مردم استان بلکه گردشگران بی شماری در تمام ایام سال به آن روی می آورند.

روستای چلاو

چلاو دهستانی است در 30 کیلومتری جنوب شرقی آمل در کمرکش کوهها و دره های زیبای البرز مرکزی که دورنمای آن بسیار دلکش و دلچسب و بی نهایت مصفا و چشم گیر است.

روستای سنگچال

سنگچــال، بهشت گمشده ایران یکی از روستاهای ییلاقی بزرگ و تاریخی مازندران است که در دامنه ی کوه و منطقه ای جنگلی و سرسبز واقع شده است. وجود چشمه های خنک و گوارا ، تپه های سرسبز و دیدنی و جنگل های انبوه ، زیبایی دوچندانی به این منطقه داده است.

روستای فیلبند

فیلبند روستایی بر فراز ابرهای مازندران که به بام شرقی این استان معروف است و یکی از زیبا ترین روستاهای مناطق جنوبی بابل و آمل به شمار می رود.

جنگل الیمستان

الیمستان که به طلای سبز ایران مشهور است، روستایی توریستی است از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل که در کیلومتر 20 جاده هراز از آمل واقع شده است. الیمستان ، تلفیقی از مه و جنگل و آرامش است.

چشمه های باداب سورت

چشمه های باداب سورت واقع در استان مازندران، جنوب شهرستان ساری، روستای ارست (orost) به عنوان دومین اثر طبیعی ملی ایران ثبت شد.

روستای کندلوس

روستای کندلوس ، از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر در استان مازندران با چهارهزار سال تاریخ، در دل کوهستانهای البرز چون نگینی تابناک میدرخشد.

کلاردشت

کلاردشت، دشتی بر فراز کوه ها، که به بهشت گمشده ایران معروف است. کلاردشت منطقه ای کوهستانی است در غرب مازندران با آب و هوای مطلوب.

شهرک توریستی نمک آبرود

شهرک جدید نمک آبرود شهرکی گردشگری و ویلایی در استان مازندران، بین راه چالوس به تنکابن قرار دارد.

روستای کندوان

روستای کندوان منطقه ای ییلاقی از رشته کوه های سهند است که معماری خاص آن موجب شهرت جهانی شده است. روستای تاریخی کندوان یکی از سه روستای صخره ای جهان است.

دشت مغان

دشت مغان دشت همیشه بهار ایران یکی از مهمترین مناطق زیست محیطی آذربایجان برای زمستان گذرانی گونه های نادر پرندگان کوچنده به شمار می آید.

جنگل های ارسباران

جنگل ارسباران ناحیه کوهستانی و جنگلی است در شمال استان آذربایجان شرقی. جنگل های ارسباران بهشت گمشده آذربایجان شرقی که هر انسانی را شیفته خود میکند.

قلعه بابک

قلعه بابک در نزدیکی شهر کلیبردر استان آذربایجان شرقی، اقامتگاه و مرکز فرماندهی بابک خرمدین در طی شورش علیه خلافت عباسی.

کویر مرنجاب

کویر مرنجاب از زیباترین نقاط کویری ایران درتوابع آران و بیدگل در استان اصفهان.

تالاب انزلی

تالاب انزلی از جالب ترین و بزرگترین زیستگاه های طبیعی جانواران ایران محسوب می شود و هر ساله پذیرای تعداد زیادی از پرندگانی است که از سوی کشورهای همسایه شمالی به ایران می آیند.

گنبد سلطانیه

گنبد سلطانیه بزرگترین گنبد آجری جهان مربوط به دوره ایلخانان در شهر سلطانیه طی 10 سال ساخته شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تور مجازی نمای 360

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تورمجازی، پانوراما، تور مجازی، تصاویر 360درجه، عکاسی پانوراما، نمای 360 درجه، عکاسی 360 درجه، تور مجازی 360 درجه، طراحی سایت تور مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات