تور مجازی نمای 360

تورمجازی, پانوراما, تور مجازی

تور مجازی نمایشگاه

عکاسی پانوراما و تولید تور نمایشگاه (نمای 360 درجه از محیط فیزیکی) مناسب برای تور مجازی نمایشگاه ها امکانات سخت افزاری و محیط فیزیکی مناسب هستند.

مشخصات

تصویر :
360 درجه
عنوان :
پانوراما
وب سایت :
دارد
فلش :
دارد
عکس پانوراما :
ارائه می شود
تور مجازی :
نمای 360 درجه
وب سایت تور مجازی :
http://www.mypano.ir
وب سایت نمای 360 :
http://www.360view.ir
وب سایت پانوراما :
http://www.mypano.ir

توضیحات خدمت

تور مجازی چیست و مزایای آن کدامند؟

از جمله مشکلات رسانه های تبلیغاتی، به نمایش گذاشتن توانمندیها و قابلیت های منحصر به فرد شرکت ها، کارخانه ها و مکانهای خاص است. با استفاده از تکنولوژی تورمجازی می توان این فرصت را در اختیار استفاده کنندگان در سراسر دنیا قرار داد که از امکانات محیط شما بازدید مجازی به عمل آورده و در جهت تکمیل سطح آگاهی خود اطلاعات دریافت کنند.

بازدید مجازی (Virtual Tour) به بسته ای نرم افزاری شامل مجموعه ای از تصاویر، فایل های ویدئویی، تصاویر پانوراما (تصویری که از یک نقطه تمام یا بخشی از افق را پوشش می دهد)، فایل های صوتی، اطلاعات متنی و ... اطلاق می گردد که امکان آشنایی بیننده را با یک محیط و یا یک شی به صورت مجازی و بدون حضور فیزیکی فراهم می نماید.

هدف از ارائه بازدید مجازی از بین بردن محدودیت های زمانی و مکانی است. به طور مثال با استفاده از بازدید مجازی می توان در یک بنای تاریخی پس از ویران شدن آن به گشت و گذار پرداخت و یا از نمایشگاهی که در کشوری دیگر و در زمان گذشته برگزار شده است دیدن نمود.

ویژگی های بازدید مجازی

1- تعاملی بودن (Interactivity)

مهمترین ویژگی بازدید مجازی را باید تعاملی بودن آن ها دانست. این ویژگی توانایی انتقال حداکثر اطلاعات را در کمترین زمان برای کاربر ممکن می سازد. در این حالت کاربر قادر به کنترل روند انتقال اطلاعات بوده و در موارد لازم امکان تمرکز بر موضوعات مورد نظر و عبور از موارد دیگر را خواهد داشت. قابلیتی که از طریق فیلم برداری قابل حصول نیست.

تأمین این توانایی از طریق ساختار چند لایه یک بازدید مجازی امکان پذیر می شود، بدین معنا که در یک طراحی مناسب اطلاعات در لایه های چندگانه طراحی می شوند و کاربر بسته به نیاز خود در هر بخش می تواند به سطح عمیق تر اطلاعات دسترسی یافته و بر بخش های خاص متمرکز شود.

به عبارت دیگر محدودیتی برای انتقال اطلاعات به کاربر وجود ندارد. این مهم نیز به هیچ وجه با استفاده از رسانه های اطلاعاتی متداول نظیر فیلم قابل دستیابی نیست.

2- تنوع رسانه های قابل استفاده

هیچ محدودیتی برای استفاده از انواع رسانه های دیداری و شنیداری در یک بازدید مجازی وجود ندارد، ضمن آن که امکان ارتباط بین این رسانه ها به صورت تعامل با دیگر بخش ها وجود دارد. از جمله این رسانه ها می توان به عکس، پانوراما، فیلم، انیمیشن، جسم سه بعدی، موسیقی، گفتار متن و نوشتار اشاره کرد.

3- قابلیت به روزآوری

امکان به روز آوری یک بازدید مجازی به علت ساختار نرم افزاری آن به سرعت امکان پذیر است. این قابلیت تضمین کننده پویایی یک محصول است.

4- امکان استفاده در شبکه جهانی (Internet)

اهمیت حضور در شبکه جهانی اکنون به عنوان یک ضرورت برای همه دست اندرکاران روابط عمومی محرز گشته است، از این رو بسیاری از برنامه های بازدیدمجازی را می توان یافت که برای جلب مخاطبین خود بر روی شبکه جهانی قرار گرفته اند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تور مجازی نمای 360

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تورمجازی، پانوراما، تور مجازی، تصاویر 360درجه، عکاسی پانوراما، نمای 360 درجه، عکاسی 360 درجه، تور مجازی 360 درجه، طراحی سایت تور مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات