تور مجازی نمای 360

تورمجازی, پانوراما, تور مجازی

تور مجازی هتل

عکاسی پانوراما و تولید تور مجازی هتل (نمای 360 درجه از محیط فیزیکی) مناسب برای تور مجازی هتل ها امکانات سخت افزاری و محیط فیزیکی مناسب هستند.

مشخصات

تصویر :
360 درجه
عنوان :
پانوراما
وب سایت :
دارد
فلش :
دارد
عکس پانوراما :
ارائه می شود
تور مجازی :
نمای 360 درجه
وب سایت تور مجازی :
http://www.mypano.ir
وب سایت نمای 360 :
http://www.360view.ir
وب سایت پانوراما :
http://www.mypano.ir

توضیحات خدمت

مزایای تورهای مجازی برای هتل ها و هتل آپارتمان ها

اگر اشخاص مختلف بتوانند بصورت 24 ساعته و 365 روز سال بصورت مادام العمر امکانات، سوئیت ها، رستوران، سوئیت VIP، کافی شاپ و دیگر اماکن هتل شما دیدن کنند فواید و مزایایی بسیاری برای شما و کاربران و مشتریان شما دارد که در ادامه مطلب به شرح آن می پردازیم.در پارگاف دوم قسمتی از مزایای تورمجازیبرای شما هتل داران محترم مشخص شد و ما قصد داریم مزایای دیگری را نیز برای شما نام ببریم.

1- مشتری شما بدون محدودیت زمانی و مکانی میتواند قبل از رزرو اتاق در هتل شما بصورت مجازی از اتاق مورد نظر بازدید مجازی انجام داده و با علاقه بیشتری به رزرو اتاق مورد نظر خود خواهد پرداخت.

2- تور مجازی تبلیغات و خدماتی مردن است که امکانات بسیار زیادی را برای مشتریان شما ایجاد می کند و همین امر باعث افزایش محبوبیت و اعتبار شما نزد مشتریان شما می شود.

3- هم اکنون اکثر هتل های مطرح خارج و داخل کشور با بهره گیری از تور مجازی به همگان به روز بودن خود را نشان می دهند و از این تکنولوژی برای اثبات متفاوت بودن و برتر بودن خود استفاده می کنند و شما هم می توانید از تور مجازیبرای متفاوت بودن و به روز بودن و آپدیت بودن خود استفاده کنید و به روز بودن خود را به همگان اثبات کنید.

4- تور مجازی به عنوان یکی از معیار های امتیاز دهی به هتل ها معرفی شده و شما می توانید با سفارش طراحی تور مجازیامتیاز و رنک خود را در میان هتل ها بالا ببرید.

5- شما میتوانید باتور مجازیاز داخل و خارج از کشور مشتریان بیشتری را جذب هتل خود کنید.

6- آمار دقیق بازدید کنندگانتور مجازیهمواره مشخص است و شما می توانید با بررسی این آمار برنامه ریزی صحیحی برای اجرای طرح های جدید داشته باشید.

7- طبق مطالعات انجام گرفته، 69% مشتریانی که بصورت آنلاین اتاق رزرو کرده اند، ابزارهای بصری را بعنوان اصلی ترین عامل در ترغیب آنها به انتخاب هتل شما انتخاب کرده اند. این ابزارها، عکس، فیلم و تیزرهای تبلیغاتی را شامل می­شود که تور مجازی نیز به عنوان جدیدترین و کاربردی ترین عضو این کروه است.

8- برندینگ : شما میتوانید با استفاده از تبلیغات و خدماتی نوین به اسم تور مجازی نام خود را در ذهن کاربران خود حک کنید.“در انتها تنها استرس پیدا کردن اتاق خالی برای مشتریان هتل شما باقی می ماند”

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تور مجازی نمای 360

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تورمجازی، پانوراما، تور مجازی، تصاویر 360درجه، عکاسی پانوراما، نمای 360 درجه، عکاسی 360 درجه، تور مجازی 360 درجه، طراحی سایت تور مجازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات