گروه آلپ

خدمات مالی, مالیاتی, آموزش و فروش نرم افزار مالی

اظهارنامه مالیاتی

اظهارنامه مالیاتی تنظیم اظهار نامه مالیاتی اظهارنامه مالیاتی :کارنامه مالی یک سال کاری شرکت یا شخص که جهت محاسبه مالیات به سازمان امور مالیاتی ارایه می گردد را اظهارنامه مالیاتی می نامند.

توضیحات خدمت

محاسبه مالیات در ایران

مالیت در ایران به دو شکل کلی محاسبه میگردد . ۱ به صورت خود اظهاری ۲- علی الرأس محاسبه می گردد. در روش اول  خوداظهاری شخص حقیقی یا حقوقی نسبت در آمد خود را به سازمان مالیاتی اعلام  می کند که چه مقدار درآمد داشته و چه مقدار باید مالیات پرداخت نماید بی آنکه ممیزین و کارشناسان سازمان امور مالیاتی در محاسبه و دریافت مالیات، دخالت قابل توجهی داشته باشند. برای این منظور اظهارنامه مالیاتی تکمیل کرده که شامل کل درآمدها و کل هزینه و استهلاک و حقوق کارمندان و …می باشد و پس از کسر معافیت مالیاتی ، مبلغ مالیات سالیانه نیز محاسبه می گردد . کارشناسان سازمان امور مالیاتی نیز به شرط صحت مطالب و کامل بودن مدارک و عدم تخلف از قوانین ثبت دفاتر و اظهارنامه و … آن را مورد پذیرش قرارداده و با توجه به آن مالیات محاسبه شده را دریافت می نماید . در صورت عدم پذیرش اظهارنامه مالیاتی و یا عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی به سازمان امور مالیاتی ، ممیز مربوطه به صورت علی الرأس مالیات را محاسبه نموده و به مودی اعلام می نماید و نظر ممیز و کارشناس سازمان امور مالیاتی ملاک پرداخت مالیات می باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه آلپ

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خدمات مالی، مالیاتی، آموزش و فروش نرم افزار مالی، راه اندازی نرم افزار متناسب با فعالیت شرکت، دوربین مداربسته، راه اندازی شبکه داخلی

نوع مالکیت:

تعاونی

دسته‌بندی محصولات و خدمات