ابزار دقیق مهام

ابزار دقیق, اتوماسیون صنعتی, تجهیزات اندازه گیری

ساخت سنسور PT1006 WIKA

طراحی و ساخت سنسور PT100 با قیمت رقابتی در مشهد سنسور PT100 یک سنسور درجه حرارت است که برای اندازه‌گیری دقیق و قابل اعتماد درجه حرارت استفاده می‌شود. PT100 نشان دهندهٔ مقاومت پلاتینیک با مقدار 100 اهم در دماهای صفر درجه سانتیگراد می‌باشد.

مشخصات

شرکت سازنده :
اینسترو کنترل
مدل :
PT1006
کشور سازنده :
ایران
کانکشن مکانیکی :
1/2 اینچ
رنج اندازه گیری دما :
-200 تا 600
طول غلاف :
10 سانت
قیمت محصول
قیت همکار / عمده فروشی :
استعلام قیمت

توضیحات محصول

سنسورهای دما RTD چیست؟

RTD ها - یا ردیاب های مقاومت در برابر مقاومت - سنسورهای دما هستند که حاوی مقاومت هستند که با تغییر دما مقاومت آنها را تغییر می دهد. محبوب ترین RTD Pt100 است. آنها سالهاست که برای اندازه گیری دما در فرآیندهای آزمایشگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و به اعتبار ، تکرارپذیری و پایداری شهرت یافته اند.

اکثر عناصر RTD از یک سیم سیم پیچ خورده ریز در اطراف هسته سرامیکی یا شیشه ای تشکیل شده است. این عنصر معمولاً بسیار شکننده است ، بنابراین برای محافظت از آن غالباً درون یک پروب غلاف قرار می گیرد. عنصر RTD از ماده خالصی ساخته شده است که مقاومت آن در دماهای مختلف ثبت شده است. با تغییر دما ، مقاومت در برابر مقاومت تغییر قابل پیش بینی می کند. این تغییر قابل پیش بینی است که برای تعیین دما استفاده می شود.

pt100 یکی از دقیق ترین سنسورهای دما است. این نه تنها دقت خوبی را ایجاد می کند ، بلکه ثبات و تکرار پذیری عالی را نیز فراهم می کند. بیشتر pt100 استاندارد OMEGA مطابق با DIN-IEC کلاس B است. Pt100 نسبتاً در برابر سر و صدای الکتریکی مصون است و بنابراین برای اندازه گیری دما در محیط های صنعتی ، به ویژه در اطراف موتورها ، ژنراتورها و سایر تجهیزات فشار قوی بسیار مناسب است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ابزار دقیق مهام

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات اندازه گیری، هیدرولیک، پنوماتیک، برق صنعتی، پتروشیمی، اندرس هاوزر، واردات ابزار دقیق، فلومتر، ترانسمیتر دما، ترانسمیتر فشار، کنترل و ابزار دقیق، تعمیرات ابزار دقیق

دسته‌بندی محصولات