آلوم سازه

سقف های کاذب, تولید و اجرای پنجره های دو جداره , یراق الات

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب

تعویض پنجره های قدیمی با بهترین پنجره های دو جداره و سه جداره upvc و آلومینیومی ، با استفاده از بهترین پروفیل های داخلی و خارجی نظیر ویستابست (Vistabest) و استفاده از یراق آلات درجه یک خارجی و بهره گیری از مجربترین تیم های اجرایی در خدمت شما می باشد.مجربترین تیم تخصصی تعویض پنجره های قدیمی و جایگزینی آن با بهترین پنجره های دو جداره و چند جداره بدون تخریب می باشد .

مشخصات

تعویض پنجره :
شیشه دو جداره

توضیحات خدمت

 

این شرکت با سال ها تجربه در امر تعویض پنجره های قدیمی با بهترین پنجره های دو جدارهupvc و آلومینیومی و با استفاده از بهترین پروفیل های داخلی و خارجی نظیر ویستابست (Vistabest) واستفاده از یراق آلات درجه یک خارجی و بهره گیری از مجربترین تیم های اجرایی در خدمت شما می باشد . تعویض پنجره های قدیمی شما بدون تخریب می باشد .

بازدید از محل پنجره های شما و برآورد هزینه های آن رایگان می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتراز سایت ما بازدید فرمایید و یا با واحد فروش تماس حاصل فرمایید .

تلفن :02188015970
       02188015962

همراه :09912037179

سایت :www.Alumsazeh.com

واتس اپ 09912037179

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آلوم سازه

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف های کاذب، تولید و اجرای پنجره های دو جداره ، یراق الات، نما و کامپوزیت پنل، تولید کننده تایل های آلومینیویمی، وارد کننده تایل های گچی ، وارد کننده تایل های پی وی سی ، واردکننده درب های ضد سرقت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش