شرکت اردشیر آزما

فنی و مهندسی, بازرسی فنی , بازرسی جوش

رازهای موفقیت

موفقیت چیست؟ چرا همواره از انسان‏هاى خوشبخت مى‏پرسند: راز موفقیت شما چیست؟ بعضى از صاحب نظران معتقدند موفقیت مثلثى طلایى دارد؛ مثلثى که سه ضلع آن عبارتند از:

توضیحات خدمت

رازهای موفقیت

موفقیت چیست؟

چرا همواره از انسان‏هاى خوشبخت مى‏پرسند: راز موفقیت شما چیست؟ 
بعضى از صاحب نظران معتقدند موفقیت مثلثى طلایى دارد؛ مثلثى که سه ضلع آن عبارتند از: 
1. نظم و آرامش 
2. برنامه ریزى و دقت 
3. سرعت عمل و زمان‏شناسى 

کلیدهاى موفقیت‏ 

  1. برنامه ریزى: برنامه‏ ریزى براى موفقیت برج مراقبت پیشروى به سمت اهداف است. 
    2. خودباورى: اساس ایمان خودباورى است. انسان خودباور به توان خویش ایمان دارد و ایمان انتظارى مطمئن است.
    3. حرکت: خروج از سکون و عدم توقف ضامن موفقیت است؛ اما حرکتى که حساب شده و طبق برنامه باشد. 
    4. جرأت: عدم هراس و این پا و آن پا کردن و حتى پذیرش شکست‏ها اساس موفقیت است. 
    5. خودتشویقى: خود تشویقى به معناى خود شیفتگى نیست. انسان گاه نیاز دارد فهرست موفقیت‏هاى خود را تنظیم کند و حتى به بعضى تقدیر نامه‏ ها و سپاسنامه‏ ها چشم بیندازد تا باور کند دوباره میتواند موفقیتى جدید به وجود آورد. 
    انسان براى موفقیت باید بلند نظر باشد و از بلند پروازى معقول نهراسد. باید به جاى غرق شدن در نهرهاى کوچک به سمت دریاهاى موفقیت حرکت کرد؛ از جویبار حقیرى که به چاله‏ ها مى‏ریزد، هیچ کس مروارید صید نخواهد کرد. شاهین موفقیت در افق‏ها و بلندى‏ها است و مروارید توفیق در اقیانوس‏ها. باید بلند نظر و بلند پرواز و غواص بحرهاى بى‏کران بود و باور داشت که دستان خداوند همواره به سمت انسان‏هاى جویاى موفقیت گشوده است؛ به قول شاعر: ما از خدا گم شده ‏ایم او به جست و جو است. 

اثرهای موفقیت در زندگی و شغل

افرادی در زمینه شغل و زندگی موفق اند که ازویژگی های زیر برخوردار باشند: 
1- افرادی که وقت شناس اند وبه زمان اهمیت می دهند واز وقت خودشان ودیگران به خوبی استفاده می کنند. همچنین به ظاهر و آراستگی توجه داشته ، از بد پوشی و کثیفی پرهیزمی کنند و باور دارند که ترفیع و موفقیت و خوشی درشغل و زندگی را باید به دست آورند و دراین راه از تلاش و کوشش دریغ نمی ورزند . در مواجه با مشکلات و مسائل به جای افسوس و آه و ناله ، به یافتن راه حل های مختلف می پردازند وضمن پذیرش اشتباهات خود از دلیل تراشی وحواله ی آن به دیگران خود داری می کنند. 
2- افرادی پیروزمندانه زندگی می کنند که به جای این که منتظر کمک دیگران باشند، خود به دیگران کمک می کنند و در پذیرش مسئولیت ها منتظر درخواست وپیشنهاد نمی شوند، بلکه داوطلبانه به سوی آن می روند. احترام می گزارند و مؤدب اند . پس از آن از همسر، فرزندان یا همکاران و... تقاضای احترام وادب دارند. 
3- همه انسان ها ذهنشان فعال است وتوانایی ایجاد تعداد نامحدودی ایده را دارند. افراد موفق از ایده پردازی خود داری نمی کنند، مغز خود را پرورش وتمرین می دهند و سعی می کنند ایده های بیشتر ومطلوب تر تولید کنند وعلاوه برآن تلاش می کنند تا ایده های خود را با هم مقایسه کرده، بهترین ایده ها راعمل کنند. 
لویی استونی می گوید: " تنها گنجی که ارزش جست وجو کردن دارد ، هدف است ."

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اردشیر آزما

اصفهان، فولاد شهر

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فنی و مهندسی، بازرسی فنی ، بازرسی جوش، NDT، آموزش، نظارت وبازرسی، مشاوره، تولید

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات