آرمان صنعت

کنترل کننده های هوشمند انرژی زیمنس آلمان, چراغ های led آلدر آلمان , آبگرمکن و برق خورشیدی سولویس آلمان

کاهش هزینه برق و گاز ساختمان

کاهش هزینه برق و گاز ساختمان آرمان صنعت بهسازی و بهره وری انرژی

مشخصات

مدیریت انرژی :
ممیزی انرژی در ساختمان

توضیحات خدمت

شرکت آرمان صنعت/ مرکز جامع بهسازی و مدیریت انرژی

 

60 درصد کاهش هزینه مصرف انرژی (برق و گاز)

 

استفاده بهینه از کلیه تجهیزات و امکانات در بالاترین راندمان کاری و مناسبترین شرایط کاری جهت دست یابی به صرفه جویی و بهره وری مناسب، از اهداف ممیزی انرژی است. مدیریت صحیح انرژی منتجه از ممیزی کارآمد انرژی میباشد تا روشهای عملی را جهت نوسازی یا بهسازی انرژی، با هزینه اولیه کم و موثر ارایه دهد.

 

 

سیستم مدیریت هوشمند انرژی

 

شرایطی ایده آل ، همراه با مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها را پدید می آورد. این سیستم ها ضمن کنترل بخشهای مختلف ساختمان و ایجاد شرایط محیطی مناسب ، سبب بهینه سازی مصرف انرژی(متوسط60 درصد) ، سطح کارایی و بهره وری سیستم ها و امکانات موجود در ساختمان می شود.سیستمهای هوشمند مدیریت انرژی محصول شرکت SIEMENSآلمان و سیستم خانه هوشمند و محصولات مرتبط محصول شرکت Busch-Jeager آلمان (وابسته به گروهABB) می باشند.

 

 

 

اتوماسیون صنعتی

 

واحد اتوماسیون شرکت طراح ومونتاژکننده تابلو های برق و راه اندازی خطوط تولید کارخانجات صنعتی با محصولات ABBو عرضه کننده انواع تجهیزات تابلویی و انواع سافت استارترها و درایوهایABBمی باشد.درایو ها دور موتور را از صفر تا چندین برابر دور نامی موتور و بطور پیوسته تغییر میدهند. تنظیم دور در الکتروموتورها علاوه بر منعطف نمودن پروسه های صنعتی حدود 15 تا 30 درصد امکان صرفه جوئی انرژی الکتریکی رافراهم می آورد.

 

 

آبگرمکن و گرمایش محیط با کلکتورهای خورشیدی:

 

کلکتورهای بکار رفته در آبگرمکن های خورشیدی از بهترین برند موجود بوده و از راندمان بسیار بالایی برخوردار می باشند.در ایران میتوان در میانگین سالیانه،حداقل 70% از انرژی مورد نیاز جهت گرمایش آب را از طریق آبگرمکن خورشیدی تامیننمود.

 

-کلکتور مدل A :این نوع کلکتور از بهترین ابزربرهای روز دنیا که تولید شرکتهای آلمانیسولویسیاآلانوداست ساخته می شود.واز نوع صفحاتتخت تحت فشاربا راندمان بالا و سطح جاذب 2متر مربع(بیشترین سطح جاذب) می باشد (کلکتور مدلA)

 

-کلکتور مدل B :این نوع کلکتور از بهترین ابزربرهای نوعهیت پایپ بوده و از نوع صفحات لوله خلاء سه لایه می باشد.لوله های خلاء سه لایه موجب گردیده تا این نوع آبگرمکن دارای راندمان بالایی باشد. و بدلیل دارا بودن ابزربر میله ای_مسی تعبیه شده درون لوله های خلاء ،تنها آبگرمکن نوع لوله ای تحت فشار موجود می باشد (آبگرمکن با کلکتور مدلB)

 

-کلکتور مدل C :این نوع کلکتور از نوع صفحاتلوله خلاء سه لایه می باشد.لوله های خلاء سه لایه موجب گردیده تا این نوع آبگرمکن دارای راندمان بالایی باشد.(آبگرمکن با کلکتور مدلB)

 

-کلکتور مدلD: این نوع کلکتور از بهترین ابزربرهای نوعوکیوم تیوپ (لوله خلاء)بوده و از نوع صفحات لوله ای و با سطح جاذب 2متر مربع می باشد (آبگرمکن با کلکتور مدلD)

 

 

چراغها و لامپ های فوق کم مصرفLED

 

حداقل 15 سال عمر مفید/بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری

کاهش توان اکتیو حداقل 40% و کاهش توان راکتیو به میزان 80% ، طول عمرزیاد

مناسبترین جایگزین برای لامپهای کم مصرف و چراغهای متعارف پرمصرف موجود هستند البته به شرطی که میزان روشنایی این چراغها قابل رقابت با چراغهای قدیمی باشد.در همین راستا این شرکت محصولات LED خود را با بالاترین میزان روشنایی، با 90 lm/w الی 120 lm/w (بالاترین لومن موجود) عرضه کرده است که نه تنها با این محصولات می توان حداقل 60% در مصرف برق صرفه جویی کرد بلکه به شدت نور بالاتری از چراغهای متعارف ،دست یافت.LED  بکار رفته در این چراغها از بهترین برندهای  موجود در دنیا می باشد و خواهد توانست نیاز مصرف کنندگان را بخوبی برآورده سازد.

 

در سوله های صنعتی و کارخانجات تولیدی و کاربرد این چراغ ها با توجه به عدم نیاز به نگهداری و تعمیر در ارتفاع ( طول عمرمفید حداقل 15 سال) از دیگر عوامل گرایش به انواع چراغ های سوله ای ،پروژکتور و چراغهای خیابانی و .. می باشد.

 

ادوات کنترل دما ونور زیمنس

 

ترموستات های دما، نقش بسزایی در تامین آسایش حرارتی ساختمان و تنظیم دمای محیط دارند. دمای مطلوب متناسب با نیاز افراد در فضاهایی با کاربری گوناگون یکسان نیست، بعلاوه، عدم طراحی صحیح تاسیسات متناسب با نیاز حرارتی و برودتی هر فضا، موجب متفاوت بودن دما در فضاهای مختلف ساختمان می شود.

ترموستات های دمای SIEMENS، امکان کنترل دما و کاهش 20 درصدی مصرف انرژی را فراهم می سازد.

 

شیرهای ترموستاتیک رادیاتور SIEMENS،

 

وسیله ای مناسب جهت کنترل موضعی دما می باشد که از دو بخش ترموستات و شیر تشکیل شده است. دمای مورد نیاز هر اتاق با چرخاندن کلاهک ترموستات قابل تنظیم می باشد. بدین صورت که سنسور حرارتی دائما دمای اتاق را اندازه گیری نموده و به شیر، فرمان کاهش یا قطع جریان آب گرم رادیاتور را می دهد. با استفاده از ترموستات می توان دمای مورد نیاز هر اتاق یا هر قسمت خانه را به طور دلخواه و مستقل از دیگر قسمت ها تنظیم کرد. در نتیجه از هدر رفتن حرارت اضافی در سیستم جلوگیری شده و سبب صرفه جویی به میزان 20% در مصرف سوخت می گردد.

 

سیستم نوین گرمایش با رادیاتور قرنیزی کاهش 25درصد هزینه در مصرف انرژِی

 

سیستم گرمایش از طریق قرنیز دیوار سیستمی است که سادگی و قابلیت کنترل سریع رادیاتورهای دیواری را با راحتی و پخش یکنواخت گرمای اتاق توسط سیستم گرمایش از کف در یک سیستم فراهم آورده و معایب هر دو سیستم رادیاتوری و گرمایش از کف را رفع کرده است

استفاده از این سیستم به دلیل بازدهی بالا و نیز امکان استفاده از آب با دمای کم موجب کاهش مصرف انرژی به میزان حداقل 25 % می گردد

********************************************

شرکت آرمان صنعت/ مرکز جامع بهسازی و مدیریت انرژی
بناب/برج بلور/طبقه اول/واحدهای 89 و95


04127234909/04127235695/09149209640

www.ArmanSanat.com    آدرس وب سایت

************************************************

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آرمان صنعت

آذربایجان شرقی، بناب

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

کنترل کننده های هوشمند انرژی زیمنس آلمان، چراغ های led آلدر آلمان ، آبگرمکن و برق خورشیدی سولویس آلمان، محصولات زیمنس و ABB، اتوماسیون صنعتی، ممیزی و مدیریت انرژِی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات