گروه مهندسی بتن آزما

خدمات مهندسی, کف سازی صنعتی, بتن لیسه ای

ترمیم ، بازسازی و مقاوم سازی کف سازی بتنی

گروه مهندسی بتن آزما مفتخر به ارائه خدمات مشاوره، تخریب و ترمیم و تقویت سیستم کفسازی و بازسازی کف سوله ها، کف پارکینگ، کف سالن های تولید ... می باشد.

مشخصات

1) :
بررسی مشکلات و محاسبه میزان ضعف کفسازی
2) :
تعیین نوع متریال و روش اجراء ترمیم
3) :
ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین
. :
راهکار فنی و اجرایی به کارفرما
4) :
اجرای اصولی ترمیم و تقویت سیستم کفسازی

توضیحات خدمت

با توجه به مقاومت ، استحکام و شکل پذیری زیاد بتن ، استفاده از آنرا در زمان فعلی باستقبال روزافزونی مواجه نموده است . بر اساس محاسبات علمی عمر مفید یک سازه بتنی چیزی حدود ٥٠٠ سال در نظر گرفته شده که معمولأ در مدت نیمی از آن مقاومت بتن پیوسته افزایش می یابد اما در سطح اکثر کف های بتنی موجود مشاهده می شود که بعد از چند سال قدمت از کیفیت خوبی برخوردار نیست و دچار خوردگی ، ترک و از خرابی در نقاط مختلف آنها شده است که علت اصلی موارد فوق نفوذپذیری بتن ساخته شده از شن و ماسه متخلخل و سیمان و آب است که طبعأ بخاطر تخلخل شن و ماسه نفوذ ناپذیر نبوده و انواع گازها ، املاح و اسیدها از طریق هوا یا آب و یا خاک به درون آن رخنه کرده و افزایش حجم داخل بتن باعث خرابی پیکره بتن در نقاط مختلف می شود . علاوه بر این ضعف ساختاری اشکالات طراحی و اجراء غیر اصولی بتن کفسازی سبب پیدایی مشکالات در دوره بهرداری از پروژه و عدم سروس دهی مناسب سیستم کفسازی میگردد .  

در این راستا  متخصصان گروه مهندسی بتن آزما در جهت ترمیم نقاط ضعف بتن های اجرا شده قدیم و جدید به نتایج قابل توجهی دست یافتند که امروزه در اکثر سیستم های کف سازی بطور گسترده بکار گرفته میشود و روز بروز استفاده از آنها گسترش بیشتری میگیرد .هدف از انجام این عملیات بستن ترکها از نفوذ خورنده در حال پیشرفت و جلوگیری از خرابی سیستمهای کفسازی بتنی و تثبیت ، ترمیم و تقویت کفسازی میباشد .برخی از این مواد را میتوان بشرح زیر برشمرد :

 

١- مواد ترمیم کننده ترکهای بتن چه در بخش مقاومت سازه ای و چه در مناطق سطحی که معمولأ به روش تزریق و در مواردی با تلقیح صورت میگیرد .

٢- مواد آببندی درزهای جابجایی که معمولأ بوسیله خمیر بتونه و در بعضی موارد بطریقه تلقیح صورت می پذیرد .

مواد پرکننده که در بندهای فوق مورد استفاده قرار میگیرد به هدف نهایی و رطوبت سازه بستگی دارد ، ضمن اینکه مواد تزریقی که برای تعمیر ترکها و سطوح مورد مصرف قرارمیگیرد دارای خصوصیات زیر میباشد  :

 

الف )  غلظت و ویسکوزیته کم

ب )  زمان کار مناسب

ج )  ظرفیت جمع شوندگی بسیار کم

د )  مقاومت چسبندگی کافی

ه )  مقاومت بالا

و )  عدم خورندگی

ز )  سازگار با تمامی موادی که در معرض آن قرار میگیرد

 

از اینرو گروه مهندسی بتن آزما با توجه به توان علمی و تجارب عملی متخصصان خود آمادگی انجام مراحل مختلف ترمیم وتقویت سازه (شناسایی - اجراء) شامل :

1)    بررسی نقشه های سیستم کفسازی موجود

2)    شناسایی مشکلات و محاسبه میزان ضعف سیستم کفسازی

3)    تعیین نوع متریال و روش اجراء سیستم ترمیم، تقویت و بهسازی کفسازی پروژه

و اجراء اصولی سیستم ترمیم، تقویت ابنیه بتنی را دارد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه مهندسی بتن آزما

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خدمات مهندسی، کف سازی صنعتی، بتن لیسه ای، بتن استامپی، ترمیم کف سازی، کفپوش اپوکسی، کف پوش پلی یورتان، کف ضد اسید، عرضه مواد افزودنی بتن، کف ضد سایش، محوطه سازی، مقاوم سازی، سایر . . .

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات