وبلاگ پارس سنتر

افزایش رنکینگ اتوماتیک، درست یا نادرست؟



   حتما شما هم تبلیغات رنگارنگ و فریبنده افزایش رنکینگ در الکسا یا موتورهای جستجو را در اینترنت دیده‌اید. این نوشته کوتاه به تکنیک‌ها و ادعای اثر بخشی این تبلیغات می‌پردازد.

به طور کلی می‌توان تکنیک‌های اتوماتیک افزایش رنکینگ را به دو دسته تقسیم کرد:

  • افزایش رنکیگ الکسا
    تکنیک‌های افزایش رنکینگ الکسا عموما بر اساس ارسال ترافیک اتوماتیک و مصنوعی به یک وب‌سایت انجام می‌گیرد، شرکت‌های فعال در این زمینه معمولا در ازای دریافت هزینه یا استفاده از ترافیک اینترنت شما با باز کردن اتوماتیک یک صفحه از سایت در مرورگرهای اعضاء خود، یک ترافیک مصنوعی بالا برای وب‌سایت بوجود می‌آورند و رتبه الکسا را به سرعت افزایش می‌دهند.
    در مورد این روش افزایش رنکینگ الکسا نکته بسیار مهمی وجود دارد:
    درصد بسیار اندکی از مخاطبان شما به رتبه الکسای وب‌سایتتان توجه می‌کنند، این افراد عموما مشتریان شما نیستند بلکه معمولا رقیبان یا متخصصان آی تی هستند.
    به طور کلی می‌توان گفت افزایش رنکینگ اتوماتیک الکسا هیچ سودی ندارد و تنها وقت و پول شما را هدر می‌دهد و همچنین ترافیک مصنوعی ایجاد شده می‌تواند مشکلاتی را برای سرور سایت ایجاد کند.
     
  • افزایش رنکینگ گوگل و موتورهای جستجو
    ایجاد ترافیک مصنوعی هیچ ارتباطی با ارتقاء رتبه وب‌سایت شما در گوگل یا موتورهای جستجو ندارد! کسانی که چنین ادعایی می‌کنند یا دانش کافی در این زمینه ندارند یا آگاهانه دروغ می‌گویند.
    افزایش رتبه در موتورهای جستجو که به تکنیک های SEO معروف است، مجموعه عملیاتی است که باید روی محتوای وب سایت شما انجام شود، تنها تکنیک تایید شده که خارج از وب‌سایت شما می‌توان انجام داد، ایجاد لینک‌های خوب در وب سایت‌های مختلف است. شرکت‌هایی هستند که در ازای دریافت پول برای شما لینک ایجاد می‌کنند فقط توجه داشته باشید که صفحه ای که لینک شما در آن قرار گرفته، نباید حاوی تعداد زیادی لینک باشد و بهتر است لینک به وب‌سایت شما داخل متنی مرتبط با محتوای سایت شما باشد. یک راه توصیه شده برای ایجاد لینک‌های خوب، نوشتن مطالب مرتبط همراه با لینک در وبلاگ‌ها و فروم‌های مختلف است.
موضوعات: موفقیت با پارس سنتر، اخبار و مقالات

نظرات کابران

ترمووود:

با تشکر از اطلاعات خوب شما

2 تير 1399
ترموود:

این که میفرمایید صحیح حالا بفرمایید برای بالا بردن بازدید سایت چه کارهایی باید انجام بدیم یعنی دقیقا باید چیکار کنیم که وب سایتمون تو گوگل تو صفحه اول بیاد؟

2 تير 1399
ویلچر برقی مونوچیر:

کاملا درست است . گول این افراد سودجو را نخورید .

2 تير 1399
ویلچر برقی:

مرسی از اطلاعات شما. برای بنده که اطلاعاتی در این زمینه ندارم بسیار مفید بود.

2 تير 1399
ویلچر:

رازیم ازتون

2 تير 1399
ویلچر برقی:

ممنونم اصول تعریفی شما را بکار می بندیم. از انتشار مطالب شما سپاسگزاریم.

3 آبان 1398
لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی:

شرکت محور هیدرولیک بابت زحمات شما قدر دانی می کند.

3 آبان 1398
SarvCRM:

ممنون از اطلاعاتی که در مورد seo به اشتراک می گذارید.

23 مرداد 1395
نمایندگی اینتکس:

مطالب دوستان خیلی عالیه ولی مهمترین علت بالا بودن سایت ما با کلمه ای که دارای رتبه اول و خواهان رغبامون است ( استخر پیش ساخته) ، ایجاد محتوای مناسب و بروز، لینک های مناسب و مفید است، در کل کار بسیار راحتی میباشد ولی برای اینکه در رتبه یک ظاهر شوید باید از یک مشاوره و کارشناس که بهتر میتواند کمک کند استفاده کرد که همون سئو کار ها هستند.

20 مرداد 1395
نوید حسن پور:

با سلام به همگی بنظر من استفاده از کلمات بجا و مرتبط با هر صفحه و همچنین استفاده از تگ متا در هر صفحه میتونه صفحات شمارو در صفحه اول گوگل بالا بیاره من که وبسایتم تو صفحه اول و خط اول هستش...

24 اسفند 1392
رضا وزیری:

سلام دوستان من هیچ هزینه ای بابت افزایش رنکینگ سایتم در گوگل انجام نداده ام. تنها سعی می کنم با استفاده از موارد زیر رتبه سایتم را افزایش دهم 1- درج اطلاعات کامل هر محصول و گذاشتن تصاویر مرتبط و با کیفیت 2- گذاشتن مقالات متنوع و درج منبع آنها 3- قرار دادن لینکهای مرتبط 4- افزایش تعداد محصولات و خدمات

22 بهمن 1392
حسن صالحی:

باسلام، من از نرم افزارRanking.Toolbox استفاده کرده ام راضی کننده بود. از یک نرم افزار ساده هم برای افزایش بازدید از سایتم استفاده کردم. خوب حالا این دو نرم افزار واقعاً کارسازند یا اینکه درمقطعی از زمان این عمل رو(افزایش رتبه) انجام میدهند؟؟؟!!!!!

26 دی 1392
مهدی کرد:

رازیم ازتون

17 دی 1392
فرزاد بزرگی:

با تشکر از اطلاعات خوب شما

30 آذر 1392
غزاله فرناد:

ایجاد ترافیک مصنوعی برای سایت خیلی هم بی تاثیر روی رتبه سایت در گوگل نمی باشد! من زمانی که روی سئوی سایتم کار می کردم بهینه سازی کدها و محتوای سایت و تولید لینکهای سالم در وب سایتهای دیگر با استفاده از سرویسهای وبلاگ دهی و تبادل اطلاعات با سایتها و فرومهای مرتبط با موضوع سایتم را در دستور کارم قرار دادم و خیلی هم تلاش کردم اما فقط زمانی توانستم به 5 رتبه بالای گوگل دست پیدا کنم که سایتم را البته به رایگان در یکی از این سایتها ثبت کنم. البته الان چون خدمات مفیدی در سایتم ارائه میدهم و مقالات خوبی نوشته ام بازدید کننده های واقعی رتبه سایتم را مشخص میکنند و دیگر از سایت مرور کننده استفاده نمیکنم. امیدوارم دوستان از تجربه های من بتوانند استفاده نمایند.

5 آذر 1392
reza golriz:

سلام . اطلاع رسانی بسیار عالی و بجایی بود . باتشکر

22 آبان 1392
علی آزادی:

با سلام ولي در عمل با تبليغات كليكي خيلي سايت ها به صفحه اول گوگل مي آيند مي توانيد علت آنرا بگوييد؟

21 آبان 1392
هادی حیدری:

سلام راست میگه حالا ما باید چیکار کنیم که وب سایتمون تو صفحه اول گوگل بیاد؟؟؟:-(

15 مهر 1392
هادی نادرشاهی:

با سلام من چند سال هست عضو سایت خوب شما هستم یک سوال داشتم این افرادی که مبلغی را توافق میکنن تا سایت را سئو کنند معمولان قیمت بالایی هم میگن جرایان این کار را برام بیشتر توضیح بدید. با تشکر

5 مهر 1392
منصور نقی لو:

این که میفرمایید صحیح حالا بفرمایید برای بالا بردن بازدید سایت چه کارهایی باید انجام بدیم یعنی دقیقا باید چیکار کنیم که وب سایتمون تو گوگل تو صفحه اول بیاد؟

10 شهريور 1392
سینا امیری:

کاملا درست است . گول این افراد سودجو را نخورید .

4 شهريور 1392
طاها حسینی:

سلام مفید بود ممنونم

27 مرداد 1392
behchoob:

از اطلاع رسانی خوبتان ممنونم.

16 مرداد 1392
اسماعیل نژاد:

مرسی از اطلاعات شما. برای بنده که اطلاعاتی در این زمینه ندارم بسیار مفید بود.

24 تير 1392
احمد دهقان:

برای شخص من مفید بود .تشکر

18 تير 1392

درج یک نظر

(منتشر نمی‌شود)
CAPTCHA
آدرس ایمیل صحیح نیست:

نوشته های پیشین

تور پارس سنتر

بدون ثبت نام، صفحات مدیریت سایت را ببنید

عضو پارس سنتر شوید

ثبت نام رایگان

عضو پارس سنتر هستید؟ ورود اعضاء

مشترک فید وبلاگ ما شوید