راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مسلما ضرورت استفاده از یک آب تصفیه کن خانگی به میزان آلاینده های موجود در آب منطقه شما بستگی دارد. میزان آلودگی آب شرب در مناطق مختلف، متفاوت بوده و در هر منطقه نسبت آلاینده ها با هم فرق دارد. لذا با استفاده از روشها و دستگاه های تست آلودگی آب، می توان به میزان سختی آب و آلودگی آن پی برد.

عوامل زیر لزوم استفاده از دستگاه های تصفیه آب را ایجاد می کنند.

خطرات میکروبیولوژیکی

باکتری ها: باکتری های بیماری زا ترین مواد موجود در آب هستند که نتیجه آلودگی آب به مدفوع انسان یا حیوان است. مواد ضد عفونی کننده مانند کلر معمولا باکتری ها را از بین می برد. تهدید بالقوه دیگر باکتری ها، باکتری های در حال رشد در سیستم های لوله کشی آب می باشند.

تک یاخته ها: این گروه شامل انواع انگل ها و ژیاردیا می باشد. وجود این انگل ها در آب می تواند بسیار خطرناک بوده و آسیب جدی به بدن ما وارد کند.

ویروس ها: برخی از ویروس ها که می تواند در آب وجود داشته باشند به طور بالقوه مضر و خطرناک هستند. در حالی که مواد ضد عفونی کننده آب معمولا بسیاری از ویروس ها را می کشد، برخی ار آنها ممکن است هنوز زنده مانده باشند.

خطرات مواد شیمیایی

آفت کش ها و علف کش ها: این نوع از عوامل شیمیایی بیماری زا عموما در مناطق روستایی و در آبهای زیر زمینی یافت می شوند که بطور کل در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

نیترات / نیتریت: منابع اصلی به وجود آورنده این مواد شیمیایی فاضلاب ها و کود های کشاورزی هستند. آبهای زیرزمینی در مناطق روستایی به احتمال زیاد دارای غلظت بالای نیترات هستند. در حالی که خود معمولا نیترات بی ضرر است، ولی تبدیل آن به نیتریت در بدن مشکلات فراوانی ایجاد می کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات