راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

فارغ از نوع فیلتر، باید بدانید که فیلترهای دستگاه تصفیه آب در انواع شکل و اندازه وجود دارند. پس از خرید اینترنتی فیلترهای تصفیه آب خانگی باید بدانید که این نوع فیلترها به مراقبت و نگهداری نیاز دارند و هر چند وقت یکبار باید آن‌ها را بررسی و در صورت نیاز تعویض کرد. اما چه موقع باید فیلترها را تعویض کرد؟
در حالی که هیچ پاسخ قطعی به این سؤال وجود ندارد، شما احتمالاً حداقل هر 12 ماه یک ‌بار باید به فکر تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی باشید. در بعضی مواقع لازم است که هر سه تا شش ماه یک ‌بار فیلتر تصفیه آب را بررسی کنید و در صورت نیاز به تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب این کار را انجام دهید.

در زیر به عواملی اشاره می‌کنیم که کمک می‌کند بفهمید چه موقع تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب لازم است و در مورد دلایل تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی نیز صحبت می‌کنیم. 

کیفیت آب

همه‌ی آب‌ها از کیفیت یکسانی برخوردار نیستند و برخی فیلترها سخت‌تر از بقیه کار می‌کنند. اگر شما در یک منطقه‌ی روستایی و یا محل دیگری زندگی می‌کنید که در آن آب تصفیه نشده و از کیفیت لازم برخوردار نیست، فیلترهای شما سخت‌تر و بیشتر کار خواهد کرد و در نتیجه به تعویض سریع‌تر فیلتر تصفیه آب نیاز دارند.

میزان مصرف آب

میزان آبی که مصرف می‌کنید مشخص می‌کند چند وقت یک‌بار تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی لازم است. اگر قبض آب شما بیشتر از همسایگان شما است، بنابراین به ‌احتمال ‌زیاد بهتعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب بیشتر و سریع‌تر نیاز دارید. چون فیلتر تصفیه آب شما بسیار سخت‌تر کار می‌کند و در نتیجه زودتر کارایی خود را از دست می‌دهد.

آزمایش مزه آب

برخی از مردم می‌گویند که آب هیچ طعم و مزه‌ای ندارد اما شما بدون شک وقتی سطح خالص بودن و پاکیزگی آب کاهش می‌یابد، متوجه‌ی تغییر مزه‌ی آب می‌شوید. اگر احساس می‌کنید آب شما تلخ یا شور شده است به این معنی است که فیلتر شما به‌خوبی کار خود را انجام نمی‌دهد و زمان تعویض فیلتر تصفیه آب فرا رسیده است.

کیفیت فیلتر

اگر فیلتر تصفیه آب با کیفیت بالاتر را خریداری و نصب کنید برای مدت زمانی طولانی‌تر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و کارایی آ‌ن‌ها بیشتر خواهد بود. درنتیجه نیاز به تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب کمتر خواهد بود. در غیر این صورت، باید به‌طور مداوم و سریع‌ فیلترهای دستگاه تصفیه آب خود را تعویض کنید.
قبل از تعویض فیلتر تصفیه آب باید به عواملی که در بالا ذکر شد توجه کرد. اما دلیل تعویض فیلترهای تصفیه آب چیست؟ چرا تعویض فیلترهای تصفیه آب اینقدر اهمیت دارد؟

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات