راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

روش‌های انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

مزایای فیلتر کردن آب آشامیدنی در منزل زیاد بوده و دلایل بهداشتی و اقتصادی بسیاری برای خرید این محصول به ‌صورت حضوری یا خرید اینترنتی وجود دارد.  بنابراین تصمیم‌گیری در مورد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار ساده است.  اما پرسش‌هایی که در مورد انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب برای وضعیت فعلی و چشم‌انداز آتی شما وجود دارد، باعث می‌شود نیاز به کسب اطلاعات مهم و اساسی برای انتخاب بهترین گزینه افزایش پیدا کند.  این سؤالات شامل این است که آیا برای منزل خود دستگاه تصفیه آب زیر سینکی خریداری کنید یا دستگاهی که وظیفه دارد به تصفیه آب کل خانه بپردازد؟

این مقاله به توضیح برخی از نکات مهم در انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌پردازد تا بتوانید بهترین دستگاهی که برای رفع نیازهای شما ساخته‌شده است را انتخاب کرده و با یک خرید اینترنتی آن را تهیه کنید.

در این راستا به شرح موارد زیر می‌پردازیم :

  • آلاینده‌های آب
  • تکنولوژی متداول دستگاه‌های تصفیه آب
  • انواع دستگاه‌های تصفیه آب
  • گواهینامه تصفیه آب
  • قیمت دستگاه‌های تصفیه آب
  • بهترین فیلتر دستگاه تصفیه آب

آلاینده‌های آب

هنگامی‌که در مورد دستگاه تصفیه آب تحقیق می‌کنید و تصمیم دارید با امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی، آن را در اختیار داشته باشید بدون شک به این نتیجه می‌رسید که دستگاه‌های مختلف تصفیه آب ممکن است توانایی حذف برخی آلاینده‌ها را نداشته باشند.  بنابراین مهم است که  شما به‌ عنوان مصرف‌کننده دستگاه تصفیه آب خانگی  بدانید دستگاهی که اقدام به تهیه حضوری یا خرید اینترنتی آن می‌کنید کدام آلاینده‌ها را حذف می‌کند و تا چه میزان قدرت پاک‌سازی و تصفیه آب را دارد.

وب‌سایت www.NSF.org  فهرستی از آلاینده‌هایی که ممکن است در آب آشامیدنی شما وجود داشته باشد را فراهم کرده ،همچنین تکنولوژی مؤثر برای حذف این آلاینده‌ها از آب در این وب‌سایت ارائه‌ شده است. در مقالات قبلی همین وب‌سایت نیز در خصوص آلاینده‌های شایع در آب به‌ صورت مفصل بحث شده است. دانستن این موضوع که کدام مواد مضر در فرآیند تصفیه آب در تصفیه‌خانه‌های شهری از آب شما به ‌طور کامل حذف نمی‌شوند، می‌تواند به شما در انتخاب و خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب کمک کند.

تکنولوژی متداول دستگاه‌های تصفیه آب

همان‌طور که در مقالات قبلی به این موضوع پرداخته شد، فن‌آوری تصفیه آب در اغلب دستگاه‌های این خانواده یکسان است. با این ‌وجود تمام فناوری‌های تصفیه آب در حذف کامل آلاینده‌ها مؤثر نیستند.  به‌ عنوان‌ مثال فیلتر مخصوص نرم کردن آب‌های سخت از یک مبادله‌ی یونی برای کاهش میزان کلسیم و منیزیم آب استفاده می‌کند اما امکان حذف بیشتر آلاینده‌ها را ندارد. هم‌چنین فیلترهای مکانیکی، کیست‌ها و رسوبات دیگر را حذف می‌کنند اما توانایی پاک‌سازی و تصفیه آب از آلاینده‌های شیمیایی را ندارند و برای این منظور باید از فن‌آوری‌های دیگری استفاده کرد.  هم‌چنین فیلتر کربن در دستگاه‌های تصفیه آب کارایی محدودی دارد و بهترین آن‌ها با حداکثر کیفیت و توانایی، امکان حذف آلاینده‌هایی مثل سرب، جیوه و آزبست را داشته و برای از بین بردن سایر آلاینده‌ها دستگاه تصفیه آب باید مجهز به فیلترهای دیگری باشد.

انواع دستگاه‌های تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب مخزنی

این نوع دستگاه تصفیه آب از نیروی جاذبه برای فیلتر کردن آب استفاده می‌کند.  به ‌این ‌ترتیب که آب را از فیلتری که شبیه به خاک عمل می‌کند عبور می‌دهد و به ‌این ‌ترتیب آن را از بسیاری از آلاینده‌ها پاک‌سازی می‌کند. خرید این دستگاه برای مصرف خانگی، به ‌صورت حضوری یا اینترنتی از وب‌سایت‌هایی که امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی در آن‌ها تعبیه ‌شده امکان‌پذیر است و داشتن آن به معنی آسایش در استفاده از دستگاهی است که نیاز به تنظیمات پیچیده‌ای ندارد.  بزرگ‌ترین مسئله در مورد این نوع دستگاه تصفیه آب نیاز مداوم به پر کردن مخزن آن است.

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی

این نوع دستگاه‌های تصفیه آب دارای یک مخزن ثانویه برای نگهداری آب تصفیه‌شده هستند.  دستگاه تصفیه آب زیر سینکی آب را در نقطه‌ی مصرف به‌صورت آشامیدنی، تصفیه می‌کند.  خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی از طریق وب‌سایت بسیار ساده است.  یکی از مواردی  که در فرآیند خرید اینترنتی یا حضوری این دستگاه وجود دارد نیاز به یک نصاب خبره برای نصب و راه‌اندازی دستگاه است که باید در فرآیند خرید آن را از فروشنده درخواست کرد.

دستگاه تصفیه آب کل خانه

این دستگاه تصفیه آب جزو مدل‌های پیچیده و پیشرفته‌ی خانواده‌ی تصفیه آب‌ها است.  دستگاه تصفیه آب کل خانه، آب را قبل از نقطه‌ی ورود به سیستم لوله‌کشی منزل تصفیه می‌کنند.  به‌این‌ترتیب نه‌فقط آب آشامیدنی که آبی که برای شستشو، حمام و آبیاری مورداستفاده قرار می‌گیرد یک‌بار دیگر تصفیه می‌شود.

نمک نرم‌کننده آب

علاوه بر دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که در بالا به آن‌ها اشاره شد یک نرم‌کننده نمک نیز وجود دارد که ممکن است برای افرادی که آب تصفیه‌شده در تصفیه‌خانه‌های شهری آن‌ها شور است، مفید باشد. این دستگاه برای تصفیه‌کننده‌هایی که آب کل یک‌خانه را پوشش می‌دهند مناسب است.

گواهینامه تصفیه آب

تمامی فیلترهای آب با بالاترین کیفیت و تحت نظارت دقیق و تست محصول قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که فیلتراسیون آلاینده‌ها به همان صورتی که برای آن‌ها برنامه‌ریزی و طراحی‌شده است عمل می‌کند.  بعدازاین سنجش کیفی ، فیلترهای تولیدشده با مهروموم و درج علامت استانداردسازی شده روانه‌ی بازار می‌شوند.  برای این منظور NSF که یک شخص ثالث و مستقل است محصولات را بررسی می‌کند تا تعیین کند آیا آن‌ها با استانداردهای خاص ایمنی و کیفیت مطابقت دارند یا خیر. استاندارد NSF به‌طورکلی استانداردی بین‌المللی است و دارا بودن تأییدیه از آن به معنی اعتبار یک محصول است.

قیمت دستگاه‌های تصفیه آب

به‌طورقطع هنگام انتخاب و خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی متوجه تفاوت در قیمت مدل‌های مختلف آن شده‌اید. شما به‌عنوان خریدار باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که ازنظر کیفیت و امکانات ایده آل باشد.  ساده‌ترین موضوع این است که باید تصمیم بگیرید تنها نیازمند تصفیه آب آشامیدنی خود هستید یا نیازارید آب کل منزل تصفیه شود.  به‌این‌ترتیب می‌توانید برای خرید حضوری یا خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب موردنظر خود بودجه‌ی لازم را در نظر بگیرید.

بهترین فیلتر دستگاه تصفیه آب

برای این منظور نیز لازم است ابتدا بدانید کدام آلاینده‌ها در آب مصرفی شما بیشتر است.  با داشتن این اطلاعات می‌توانید بهترین فیلتر و سیستم فیلتراسیون را انتخاب کنید.  برای داشتن این اطلاعات می‌توانید به لیست آلاینده‌های  ارائه‌شده در وب سایت NSF مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات