راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

آیا فلوراید موجود در آب شهری برای کودکان مضر است؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

امروزه پدر و مادران می بایست نگرانی و وسواس زیادی در مورد آب مصرفی کودکان خود داشته باشند. وجود نیترات و مواد شیمیایی خطرناک در آب آشامیدنی می تواند باعث عوارض شدیدی در کودکان شود. در طول 70 سال گذشته فلوراید به آب آشامیدنی برخی کشورها جهت کاهش پوسیدگی دندان در بزرگسالان و کودکان اضافه شده است.

این روند در امریکا بیشتر از هر جای دیگری رشد داشته، و گفته می شود که بالای 75 درصد از امریکاییان از آب حاوی فلوراید استفاده می کنند. مصرف بیش از حد این ماده در کودکان می تواند باعث فلوئوروزیس دندانی که باعث ایجاد خطوط سفید، لکه، تغییر رنگ و یا حفره بر روی دندان شود.

توجه داشته باشید که عوارض مشابه فلوئوروزیس دندانی می تواند یا مصرف ساکاروز و یا برخی از آنتی بیوتیک ها هم رخ دهد. در نتیجه با مشاهده این نشانه ها حتما کودک خود را نزد یک دندانپزشک برده تا علت بروز این مشکلات مشخص گردد.

با تمام فوایدی که افزودن فلوراید به آب شهری می تواند برای ما داشته باشد اما در حال حاضر شواهدی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض فلوراید می تواند باعث سرطان و یا تغییر در رشد مغزی کودکان شود.

برخی محققان پیشنهاد می کنند به علت پایین بودن سیستم ایمنی کودکان در سالهای اولیه رشد، بهتر است که از آب دارای فلوراید بسیار کم و یا بدون فلوراید استفاده شود. می توان از بطری های تجاری آب استفاده نمود و یا با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب جهت پاکسازی فلوراید موجود در آب استفاده کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات