راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

قیمت دستگاه تصفیه آب قلیایی

لزوماً تعیین‌کننده‌ی کیفیت عالی و بی‌نقص آن نیست. هرچند این موضوع تأثیر به سزایی در تصمیم خریدار می‌گذارد اما بهتر است قبل از اقدام به خرید قیمت دستگاه را به نسبت خدمات و کیفیتی که ارائه می‌کند بررسی کرده و با ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب قلیایی آشنا شوید. بعد از آن است که می‌توان تصمیم گرفت آیا به نسبت پولی که برای داشتن این دستگاه پرداخت می‌شود خدمات نیز از آن دریافت می‌شود یا خیر؟ و آیا این قیمت برابر کیفیت آن نیز هست؟

سطح PH و ORP آب

دستگاه تصفیه آب قلیایی باید مجهز به نمایشگر سطح PH و ORP آب بوده تا بتوان آن را برای داشتن سطح مورد نظر اسید و قلیا تنظیم کرد. بنابراین دارا بودن این امکان در دستگاهی که انتخاب می‌کنید یکی از فاکتورهای مهم برای داشتن آب در سطح کیفی موردنظر است.

تعداد صفحات یونیزاسیون

تعداد صفحات یونیزاسیون دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی در مقدار یون آزاد شده در آب مؤثر است. این به دلیل آن است که برای تبدیل ‌شدن آب به یک آب قلیایی باید فرآیند الکترولیز آب اتفاق بیوفتد و این موضوع توسط صفحات فلزی تشکیل‌دهنده‌ی دستگاه که به ‌نوعی فیلتر تصفیه آب قلیایی محسوب می‌شوند، امکان‌پذیر است.

صفحات یونیزه یا فیلتر تصفیه آب قلیایی بین 3 تا 11 صفحه است و در مدل‌های مختلف این تعداد متفاوت است. بدیهی است که هر چه تعداد این صفحات کمتر باشد، محدوده PH و ORP آب پائین‌تر می‌آید. به ‌طور کلی فرآیند یونیزاسیون با صفحات بیشتر فرآیند الکترولیز را سریع‌تر و محدوده PH و ORP آب را بالاتر می‌برند.

خود تعمیری دستگاه

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه در دستگاه آب تصفیه کن قلیایی آن است که دستگاه پیش از شروع به کار، فیلتر تصفیه آب قلیایی خود را پاک‌سازی کند. دستگاهی که آن را خریداری می‌کنید باید مجهز به این امکان ویژه و مهم باشد.

سهولت استفاده

این موضوع که یک ماشین پیچیده مستعد خراب شدن است امری بدیهی است. سهولت استفاده از دستگاه یکی از فاکتورهای بسیار مهم دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی است. بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که در صورت خرابی امکان تعمیر آن وجود داشته باشد. دستگاه‌های مصرفی در خانه نباید به نحوی طراحی ‌شده باشند که برای مصرف‌کننده‌ی خانگی که هیچ اطلاعی از تعمیرات و نگهداری دستگاه ندارد، خیلی پیچیده باشد.

تکنولوژی صفحه‌ نمایش

شاید بیش از هر دستگاه دیگری موضوع مجهز بودن دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی به صفحه ‌نمایش لمسی موضوع مهمی باشد. چراکه همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره شد تنظیم سطح PH و ORP موضوع مهمی است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات