راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

دستگاه‌ تصفیه آب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آب تقریباً 60 درصد وزن انسان را تشکیل می‌دهد. بدن انسان برای انجام هر فعالیتی به آب نیاز دارد. از حرکت عضلات تا چرخش جریان خون در بدن و حتی فکر کردن. درجه‌ی این اهمیت را تمام مردم دنیا درک می‌کنند و اغلب آن‌ها به دنبال سالم‌ترین آبی که بتوان آن را نوشید بوده و حتی برای این منظور بارها و بارها مجبور به کوچ و تغییر محل زندگی خود شده‌اند. در کشورهای پیشرفته خریدن بطری‌های آب‌معدنی یا آب آشامیدنی یکی از عادات روزمره‌ی مردم است و آبی که از شیر جاری می‌شود از نظر سلامت و پاکی در حدی نیست که بتوان با خیال راحت آن را نوشید.

 

این موضوع چندین سال است که در کشور ما نیز باب شده و جز این‌که اسباب سود کارخانه‌های شیرین‌کننده‌ی آب یا پرکننده‌های آب‌معدنی را فراهم آورده است، از هر نظر دیگری به ضرر مردم جامعه است. اما چرا وقتی یک‌راه حل مقرون ‌به ‌صرفه برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم وجود دارد باید قیمت گزافی را برای هر بطری آب پرداخت کرد؟

در این مقاله ابتدا به توصیف مزایای اقتصادی خرید آب تصفیه کن خانگی خواهیم پرداخت، سپس سایر ویژگی‌های مثبت تهیه‌ی این دستگاه را بررسی خواهیم کرد. بنابراین آنچه می‌خوانید شامل موارد زیر است:

تصفیه آب هیدرولوژیکی

مزایای زیست‌ محیطی

مزایای اقتصادی

مزایای سلامتی

 

خرید دستگاه تصفیه آب به معنی فراهم آوری آرامش برای خانواده است.

 

فقط 2.5 درصد از آب‌های سطح زمین آب‌های شیرین قابل آشامیدن بوده و از همین مقدار اندک چیزی کمتر از 1 درصد آن برای استفاده‌ی انسان در اکوسیستم زندگی او وجود داشته و در دسترس است. بقیه‌ی این آب‌ها در قطب شمال و جنوب به شکل برف و یخ از چرخه‌ی استفاده‌ی انسان خارج‌اند.

ضمن آن‌که همین درصد کم هم به ‌صورت مساوی و منصفانه بین جمعیت جهان توزیع نشده است. تقریباً 5/1 میلیارد نفر در جهان از امکان نوشیدن آب سالم و پاک محروم هستند و فقدان امکانات بهداشتی و آب سالم در بعضی از کشورها باعث شده است که سالانه 250 میلیون بیماری مربوط به آب در جهان شناسایی و بین 5 تا 10 میلیون مرگ به همین دلیل گزارش شود.

آنچه واضح است این است که اتفاقی که در فرآیند تصفیه آب در تصفیه‌خانه‌های شهری رخ می‌دهد پروسه‌ای ناقص و پر از اشکال است که امکان حذف تمام آلاینده‌های مضر و بعضاً کشنده را از آب نوشیدنی ندارد.

راه‌حلی که به‌جز خرید بطری‌های آب‌معدنی یا آب آشامیدنی وجود دارد تهیه‌ی دستگاه‌هایی است که عمل فیلتراسیون آب و حذف آلاینده‌ها را در خانه انجام می‌دهند. یکی از قدیمی‌ترین این نوع دستگاه‌ تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب هیدرولوژیکی است.

 

 تصفیه آب هیدرولوژیکی

نوعی از دستگاه‌های تصفیه آب که عملکرد آن‌ها از شیوه‌ی تصفیه آب طبیعت الهام گرفته‌ شده است دستگاه تصفیه آب هیدرولوژیکی است. در این شیوه تصفیه، آب از طریق دستگاه برقی خاصی گرم شده و تبخیر می‌شود. به ‌این ‌ترتیب نمک و سایر املاح دیگر را پشت سر گذاشته و به شکل آب خنثی بخار می‌شود. سپس این آب بخار شده در یک مخزن مخصوص جمع‌آوری‌ شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما این سیستم تصفیه آب در بهترین حالت می‌تواند 3 گالن آب را تصفیه و برای خوردن آماده کند. این در حالی است که به‌طور متوسط هر فرد بالغ به‌روزی 5/1 گالن آب نیاز دارد. بنابراین پاسخ به این سؤال که استفاده از دستگاه تصفیه آب هیدرولوژیکی برای یک خانواده‌ی سه ‌نفره تا چه میزان مقرون ‌به ‌صرفه است، کاملاً واضح است.

استفاده از دستگاه آب تصفیه کن خانگی که به آن دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی گفته می شود؛ نه تنها آب آشامیدنی سالم را برای شما فراهم می‌کند بلکه مزایای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

 مزایای زیست‌محیطی

سالانه برای تولید بطری‌های آب‌معدنی از حدود 17 میلیون بشکه نفت استفاده می‌شود. حتی اگر تمام بطری‌های پلاستیکی بازیافت شوند 90 درصد از تأثیرات مخرب زیست‌محیطی آن‌ها از بین نمی‌رود. چرا که این تخریب در فرآیند حمل‌ و نقل و تولید رخ ‌داده است و فقط 10 درصد آن مربوط به تولید پلاستیک از نفت است.

EPA به ‌عنوان آژانس حافظت از محیط‌ زیست موظف به بررسی وضع سلامت آب‌های آشامیدنی و FDA سازمان غذا و دارو است که سلامت آب بطری‌ها را بررسی می‌کند. اما به دلیل آن‌که تجارت آب در بسیاری از کشورهای جهان به دلایل مختلف ممنوع است، هیچ نظارت دقیقی بر آبی که درون بطری‌ها ریخته می‌شود وجود ندارد و حجم زیادی از این آب‌ها چندان هم سالم و بدون املاح و مواد شیمیایی نیست.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات