راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

آنالیز آب و میزان تصفیه آب از مواد آلاینده تا چه حد اهمیت دارد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رسیدگی به این موضوع که انسانها به داشتن آب آشامیدنی سالم و مقرون به صرفه نیاز دارند، یک چالش بزرگ و بحرانی جهانی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته‌ای که این روزها بیشتر مورد توجه قرار گرفته این است که با افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی، مردم از مناطق روستایی به سوی مراکز شهری متمایل می‌شوند و همین امر نیاز به تهیه و توزیع آب آشامیدنی تصفیه شده که آنالیزی قابل قبول داشته باشد را افزایش می‌دهد.

 

آنالیز آب آشامیدنی و آنالیز آب تصفیه شده

امروزه بیشتر از دو میلیارد نفر از مردم جهان که تقریباً 27 درصد کل جمعیت را شامل می‌شود به آب آشامیدنی سالم دسترسی ندارند. تقریباً تمام این دو میلیارد نفر در بازارهای نو ظهور و مناطق زیر توسعه یافته‌ی جهان یعنی در آسیا و کشورهای جنوب صحرای آفریقا زندگی می‌کنند.

تهیه و توزیع آب آشامیدنی سالم و تصفیه آب برای آن‌ها کاری دشوار است که با توجه به جمعیت رو به رشد این مناطق و نیاز به منابع آب آشامیدنی بهبود یافته، اگر وضعیت موجود برای توسعه‌ی زیرساخت‌ها به همین صورت حفظ شود،40 درصد از شهروندان مناطق فقیرنشین دسترسی به آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده ندارند و این امر به چالشی بزرگ برای مسئولین تبدیل شده است.

از آنجایی که یکی از علل اصلی مرگ و میر، آلاینده‌های میکروبی، باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها و مواد شیمیایی مضر موجود در آب هستند و آن‌ها باعث ایجاد انواع بیماری می‌شوند، نیاز است با آنالیز آب و بررسی مواد موجود در آن با استفاده از امکاناتی نظیر استفاده از دستگاه تصفیه آب محلی برای منطقه‌ای مشخص و یا دستگاه تصفیه آب خانگی، تا حدودی از این آلودگی‌ها کاسته شود.

ایجاد و توسعه‌ی زیر ساخت‌های توزیع شبکه‌های آب تصفیه شده بسیار پر هزینه و دشوار است. بنابراین توصیه می‌شود با استفاده از دستگاه تصفیه آب که امروزه تنوع بسیاری دارند به بهبود سلامت آب آشامیدنی خود کمک کنیم.

با استفاده از آنالیز آب محل زندگی خود می‌توانید دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب را برای خود انتخاب کنید. این دستگاه‌ها با توجه به نوع ساخت و فیلتر استفاده شده در آن‌ها انواع مختلف آلودگی‌ها را بر طرف می‌کنند. بنابراین سعی کنید پس از تهیه‌ی گزارش آنالیز آب آشامیدنی از شرکت توزیع آب منطقه‌ای خود، اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب نمایید. نصب دستگاه‌ تصفیه آب خانگی به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. پس از نصب آن نیز کافی است با استفاده از راهنمای تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب که همراه دستگاه به شما ارائه می‌شود، فیلتر را به صورت سالیانه تعویض کنید تا بهترین کارایی را از دستگاه تصفیه آب خود داشته باشید.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که فیلترهای تصفیه آب به طور مساوی و به یک شکل عمل می‌کنند در صورتیکه که تأثیر فیلترهای آب به طور قابل توجهی متفاوت است. ممکن است فکر کنید یکفیلتر اسمز معکوس یا یک فیلتر ممبران بصورت مشابه عمل کنند اما می‌توان گفت حتی فیلترهای یکسان با برندهای مختلف نیز عملکرد متفاوتی دارند. پس با بررسی فیلتر استفاده شده و در صورت نیاز به تعویض آن از طریق راهنمای خرید فیلتر تصفیه آب و تعویض آن مربوط به دستگاه آب تصفیه کن خود، آب آشامیدنی بهتری در اختیار داشته باشید.

حتی اگر پس از بررسی متوجه شدید که دستگاه تصفیه آب شما مناسب نیست، می‌توانید به راحتی با جستجو و مطالعه‌ی مقالاتی که در مورد راهنمای خرید آب تصفیه کن هستند، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را برای خود انتخاب کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات