راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همیشه انتخاب بهترین مارک آب تصفیه کن خانگی کار مشکل و دشواری بوده است؛ چرا که برندها و مارکهای مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد. هر روز آگهیهای بسیاری در تلویزیون، مجلات، روزنامهها و شبکههای اجتماعی و... می‌بینیم که واقعاً انتخاب بهترین مارک تصفیه آب را پیچیدهتر می‌کند. هر نام تجاری در تلاش است تا آب با کیفیتتر و خالصتری را برای خانه‌ی شما آماده کند و در این راه بیشترین تلاش خود را هم انجام داده است. اما واقعاً بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام دستگاه است؟

ما در این مقاله قصد داریم تا 10 مورد از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب که بیشترین فروش و بالاترین کیفیت را داشته‌اند به شما معرفی کنیم.
قبل از معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید ابتدا به این موضوع بپردازیم که بهترین آب تصفیه کن خانگی اصولاً چه پارامترهایی باید داشته باشد.

آبهای مصرفی ما حاوی انواع آلودگیها و ناخالصیهایی هستند که برای سلامت ما مضر هستند. بنابراین بهترین برند دستگاه تصفیه آب برندی است که قابلیت اندازهگیری TDS را به ما بدهد. TDS باید میزان ناخالصیهای موجود در آب مانند فلزات سنگین، نمکهای محلول در آب، آرسنیک، جیوه و... را مشخص نماید. مواردی که به دلیل اینکه نمی‌توانند پس از ورود به بدن ما به سادگی دفع شوند، بسیار خطرناک و مرگبار هستند.

برخی از بهترین مارک دستگاههای تصفیه آب به خودی خود دارای TDS METRS و یا همان اندازه‌گیری TDS آب هستند. هر چند این دستگاه بصورت مجزا هم در بازار فروخته میشود.

دستگاههای تصفیه آب نمونه های زیادی در بازار دارند و هر کدام نوعی از فیلتر را دارند:

 دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب RO با اسمز معکوس که بهترین مارکهای دستگاه تصفیه آب خانگی مجهز به این فیلتر هستند. این نوع دستگاه‌های تصفیه آب تمامی ‌ناخالصیها موجود در آب مانند فلزات سنگین، مواد شیمیایی، نمک‌های محلول در آب و... را تصفیه می‌کنند.

تصفیه کنندههای آب UV ultra violet که از فرآیند تصفیه آب فرابنفش استفاده میکنند تا میکروبها، باکتری‌ها، ویروسها و... را حذف کنند اما قاعدتاً توانایی از بین بردن ناخالصیهای محلول در آب را ندارند.

تصفیه کنندههای آب UF Ultrafiltration : این دستگاهها یک غشای اضافی برای تصفیه آب دارند و توانایی از بین بردن انواع میکروبها و باکتریها را دارند. این نوع تصفیه آبها هم قادر به تصفیه مناسب نمکهای محلول و فلزات سنگین نیستند.

به غیر از شرایط فوق‌الذکر و با توجه به اینکه دانستید بهترین تصفیه آب باید از نوع اسمز معکوس باشد ولی با این وجود باید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب به موضوع خدمات پس از فروش، تعمیرات و نگهداری دستگاه و همچنین هزینههای جانبی دستگاه مانند هزینه‌ی انرژی و تعویض فیلتر و... هم توجه کرده و بهترین دستگاه تصفیه آب موجود بسته به شرایط مورد نظر خود و قابلیتهای آن را خریداری نمایید.

اکنون بنابر قابلیتها، میزان فروش و هزینه های جانبی آن‌ها با توجه به عقیده‌ی کارشناسان این حوزه خواهیم پرداخت:

 بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس RO

یکی از بهترین نوع تصفیه آب می‌باشد. این دستگاه از طریق فیلترهای RO + UV آب آشامیدنی 100 درصد خالصی را فراهم می‌کند. این دستگاه دارای کنترل کننده TDS داخلی است و مواد معدنی آب را حفظ می‌کند. این دستگاه امکان نصب بر روی دیوار را دارد و می‌توانید در فضاهای اضافی آشپرخانه نصب کنید. این دستگاه کاملاً اتوماتیک است.

 

خرید دستگاه تصفیه آب RO

 

یکی دیگر از بهترین مارکهای تصفیه آب آکوا است. این مارک پر فروشترین تصفیه کننده آب در آسیا است. این دستگاه با ارائه‌ی طیف گستردهای از تصفیه کننده ها توانسته به خوبی در دل مصرف‌کنندگان جا باز کند. قابلیت حذف همه‌ی آلایندههای آب را دارد و دارای شرایط نصب دیواری هم هست. این دستگاه یک سیستم شستشوی داخلی اتوماتیک دارد که بهرهوری و طول عمر غشاء RO را افزایش میدهد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات