راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

تصفیه آب 6 مرحله‌ای

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شاید تا چند سال پیش لزوم خرید و استفاده از دستگاه تصفیه آب برای بسیاری از مردم خیلی مشخص نبود و با موج تبلیغات زیادی که بخصوص در مورد مسائل منفی دستگاه تصفیه آب خانگی ارائه می‌شد، برخی از مردمی هم که خواهان خرید این محصول بودند پشیمان می‌شدند.اما امروزه با رشد بیماری‌های ناشی از آب غیربهداشتی و مشخص شدن آلودگی آب برای اغلب مردم و همچنین کیفیت آب خروجی از دستگاه تصفیه آب امروزه شاهد تمایل بیشتر و روز افزون مردم برای استفاده از این دستگاه و بخصوص خرید تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای هستیم.

اما قبل از اینکه اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای بکنید، شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که تصفیه آب شش مرحله‌ای چیست و اینکه چه تفاوتی با سایر انواع دستگاه تصفیه آب دارد؟ قیمت دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای چقدر است و اینکه یک دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای چه تفاوتی با 5 مرحله‌ای و یا 7 مرحله‌ای دارد.

بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا با ارائه‌ی یک معرفی ساده از تصفیه آب شش مرحله‌ای به علاقمندان به خرید تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای کمکی کرده باشیم.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای چیست؟

 

عموماً دستگاه تصفیه آب از 1 تا 7 و یا 8 مرحله، کارِ تصفیه آب را در برخی از دستگاه‌ها انجام می‌دهد. اما تصفیه آب شش مرحله‌ای یکی از جامع‌ترین و بهترین انواع دستگاه تصفیه آب نه تنها در ایران بلکه در دنیا می‌باشد.

عموماً قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای نیز به همین دلیل از انواع دیگر بخصوص دستگاه‌هایی که تصفیه آب را در مراحل کمتر انجام می‌دهند، بالاتر است.
تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای اصطلاحی است که به یک دستگاه تصفیه آب با 6 مرحله فیلتر اطلاق می‌شود. در واقع این تعداد فیلتر در هر دستگاه است که تعیین‌کننده‌ی این مراحل می‌باشد. اما این نکته را باید قبل از خرید تصفیه آب خانگی 6 مرحله‌ای به خوبی بدانید که تمامی فیلترهای به کار رفته در تصفیه آب الزاماً کار تصفیه آب را انجام نمی‌دهند. به عنوان مثال دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای آکواپرو به عنوان یک تصفیه آب تایوانی تمام عیار در بازار دنیا است که مرحله‌ی نهایی این دستگاه کار قلیایی کردن آب را انجام می‌دهد.

نکته‌ی دیگری که باید قبل از خرید دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای بدانید نوع فیلتر به کار رفته در دستگاه است. هرچند اغلب دستگاه‌های تصفیه آب از فیلترهای تقریباً مشابه و با نام یکسان استفاده می‌کنند ولی کیفیت آن‌ها متفاوت است و لزوماً همه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب شش مرحله‌ای از یک نوع فیلتر در دستگاه خود استفاده نمی‌کنند و همین دلیل عمدتاً باعث تفاوت قیمت دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای می‌باشد.

اما برای شناخت بیشتر شما قبل از خرید تصفیه آب 6 مرحله‌ای لازم است در ادامه نوع فیلترهای به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله‌ای را با هم مرور کنیم. اغلب انواع دستگاه تصفیه آب از جمله تصفیه آب تایوانی آکواپرو به این شکل عمل می‌کنند:

مرحله‌ی اول:
این فیلتر معمولاً نوعی فیلتر پروپیلن است که فشردگی 5 میکرون دارد و برای حذف انواع سختی آب مانند گل و لای، شن و ماسه، براده‌های آهن و... و در واقع ذرات بزرگ‌تر از 5 میکرون کار گذاشته می‌شود. این پیش فیلتر مرتباً و حداقل 6 ماه یک بار باید تعویض شود. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تصفیه آب 6 مرحله‌ای در انواع دستگاه تصفیه آب از جمله تصفیه آب تایوانی آکواپرو همین فیلتر و نوع الیافی و یا پروپیلن بودن آن است. چراکه در برخی از دستگاه‌ها از نوع الیافی استفاده می‌شود. ضمناً جنس فیلتر آمریکایی بهترین نوع جنس این فیلتر می‌باشد و نوع چینی ضعیف‌ترین نوع آن که همین در تعیین قیمت تأثیرگذار است.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات