راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب خانگی, دستگاه تصفیه آب , فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خوب یا بد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دسترسی به آب آشامیدنی سالم، یک مسئله‌ی جدی برای مردم در سرتاسر دنیاست. با توجه به تحقیقات انجام شده، آب ناسالم آشامیدنی، به طور سالیانه باعث مرگ 1.1 میلیون نفر در دنیا می‌شود و بر همین اساس تأمین ایمنی، در برابر آب ناسالم، برای خانواده‌ها نه تنها یک مسئولیت، بلکه یک اولویت به حساب ‌می‌آید. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی، یکی از بهترین راه‌ها برای سالم‌سازی آب از مواد مضر و خطرناک است که البته، با داشتن اطلاعات مفید و کافی ‌می‌توانید بهترین نوع آن را از انواع موجود در بازار انتخاب کنید.

در این مطلب با آنچه باید از یک دستگاه تصفیه کننده آب خانگی، فیلتر‌های تصفیه آب، تصفیه‌کننده‌های آب و نرم‌کننده آب انتظار داشته باشیم، آشنا ‌می‌شویم.

آنچه باید از آب ناسالم بگیریم تا قابل آشامیدن و سالم شود؟

مقایسه کارکرد فیلتر‌ها، تصفیه کننده‌ها و نرم کننده‌های آب

چگونه بهترین نوع فناوری تصفیه آب را انتخاب کنیم؟

 

آنچه باید از آب ناسالم بگیریم تا قابل آشامیدن و سالم شود؟

 

شاید مهم‌ترین قدم در تشخیص این که کدام یک از انواع تصفیه کننده‌های آب و فیلتر‌ها واقعاً برای ما کار ‌می‌کنند، این باشد که بدانیم چه اجزا و موادی در آب ناسالم وجود دارد که باید آن‌ها را حذف کنیم؟ همانطور که ‌می‌دانیم، خالص‌ترین شکل آب، تشکیل ‌می‌شود از دو عنصر هیدروژن و اکسیژن با فرمول شیمیایی H2O . اما این ترکیب آب خالص به طور طبیعی در طبیعت یافت نمی‌شود و معمولاً دیگر ترکیبات شیمیایی، مواد معدنی و ناخالصی‌هایی نیز به همراه دارد. برخی از این رسوبات معدنی مطلوبند(مانند کلسیم و منیزیم) در حالی که برخی دیگر از ناخالصی‌ها که معمولاً در چرخه‌ی برداشت آب‌های زیرزمینی، تصفیه آب شهری و توزیع، وارد آب می‌شوند، مضر و خطرناک و نامطلوب‌اند. به عنوان مثال، منبع آب مصرفی شهری، معمولاً شامل ناخالصی‌هایی مثل انواع رسوبات، مواد شیمیایی مثل کلر، آفت کش‌ها، ضایعات صنعتی و گاهی حاوی باکتری‌های بیماری‌زا و ویروس‌هاست.

 

مقایسه‌ی کارکرد فیلتر‌ها، تصفیه کننده‌ها و نرم‌کننده‌های آب

هر یک از ناخالصی‌های ذکر شده که برای سلامتی شما یا طول عمر تجهیزات، سیستم لوله‌کشی و لوازم خانگی شما مضر است، می‌تواند طی فرایندی خاص و با کمک نوعی از فیلتر‌ها و تصفیه کننده‌ها، از آب حذف شود.

 

فیلتر‌ تصفیه آب

 

فیلتر‌های تصفیه آب، برای کاهش دادن یا حذف کردن ناخالصی‌هایی مانند کلر، سرب، جیوه، منیزیم، کروم، مس، نیکل، آهن، سولفید هیدروژن و... مؤثر هستند. آن‌ها همچنین مانع توسعه‌ی بیشتر باکتری‌ها، جلبک‌ها و انواع قارچ‌ها می‌شوند، اما این، به معنی پایان دادن به وجود آن‌ها نیست.

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

راد گستر نوین

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب ، فیلتر تصفیه آب، تعویض فیلتر تصفیه آب، خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب ، فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب خانگی، بهترین دستگاه تصفیه آب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات