شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب, عایقکاری درب و پنجره قدیمی, عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره

هوابندی دربها و پنجره های upvc

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

هوابندی دربها و پنجره های upvc

اولین مزیت اندازه گیری میزان نفوذ هوا از درزهای دربها و پنجرههای ساختمان ها و کنترل میزان هوابندی آنها امکان اعمال استانداردهایی است که برای صرفه جویی انرژی مهم میباشد. همچنین مزیت دیگر آن فراهم کردن امکان انجام محاسبات دقیقتر جهت طراحی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی می باشد.

هوایی که از بیرون از ساختمان وارد میشود، چه از طریق  دستگاه های تهویه مطبوع و یا از طریق نفوذ از میان شکاف پنجرهها ودرب ها حائز اهمیت است. زیرا هوای بیرون برای کاهش آلودگیهای تولید شده در داخل ساختمان لازم است و همچنین برای سرد و یا گرم کردن این مقدار هوای بیرون در تابستان و زمستان، بخش قابل ملاحظه ای از بار دستگاههای سرمایشی و یا گرمایشی را تشکیل میدهد. معمولاً هوای لازم برای تهویه مطبوع و مناسب برای ساختمانهایی که از سیستم تهویه استفاده نمیکنند بصورت آزاد از میان پنجرهها ودربهای باز وارد ساختمان میشود. اما در در ساختمانهایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده میکنند، هوای تازه بصورت کنترل شده توسط فن از طریق مجراهای تعبیه شده شده وارد ساختمان میشود.

درب و پنجره هایی فاقد دارند هوابندی حدود %45 از جذب گرما   طبق مطالعاتی که اخیرا در کانادا انجام شده است، ساختمان هایی  در تابستان و 60% از افت گرما در زمستان را موجب میشوند. این آمار مربوط به ساختمان های اداری است با پنجرههایی که حداقل یک سوم سطح دیوارهای خارجی را شامل میشوند و در شرایطی که باد با سرعت میوزد.این واقعیت بیانگر تاثیر میزان هوابندی بر مصرف انرژی و هزینههای ناشی از آن در ساختمان هایی است که از سیستم تهویه استفاده میکنند. بنابراین کنترل میزان نشت برای ساختمانهایی که از سیستم تهویه مطبوع استفاده میکنند بسیار اهمیت دارد.

با توجه به تحقیقات و بررسی های انجام شده یکی از مهم ترین پارامترها در انتخاب درب و پنجره، میزان نفوذ پذیری هوا در آنها است. همچنین لازم است که درب وپنجره های ساخته شده قبل از نصب مورد آزمایش قرار گیرند و میزان هوا بندی آنها اندازه گیری شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب، عایقکاری درب و پنجره قدیمی، عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره، نصب توری پلیسه و پرده های رولینگ، روش وین دامینگ،عایق بندی پنجره، بازسازی درب و پنجره،روش وینتیونینگ، عایق کردن پنجره،بازسازی پنجره های قدیمی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره آهنی، توری پلیسه،عایق بندی پنجره قدیمی، توری پلیسه مویی خور، تعویض پنجره قدیمی،پنجره ،بازسازی درب و پنجره، عایقکاری درب و پنجره قدیمی،عایق بندی پنجره، تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، توری فلزی،بازسازی پنجره قدیمی، دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب

دسته‌بندی محصولات و خدمات