شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب, عایقکاری درب و پنجره قدیمی, عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره

انواع رنگ در پنجره ترمال بریک رنگی :

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

انواع رنگ در پنجره ترمال بریک رنگی :

پنجره آلومینیومی ترمال بریک از نظر رنگ آمیزی و نحوه آن دارای تنوع بسیاری می باشد پنجره ترمال بریک رنگی  به ۳ صورت انادایز کردن، رنگ پودری و رنگ دکورال قابلیت و تنوع رنگ آمیزی دارد.

آنادایز کردن پنجره ترمال بریک:

به مجموعه عملیاتی گفته می شود  که بر روی پروفیل آلومیتیوم صورت می گیرد تا یک لایه ای از اکسید بر روی پروفیل کشیده شود تا باعث مقاومت در برابر خوردگی و خراش  گردد و همچنین پنجره ترمال بریک رنگی ظاهری زیبا پیدا می کند، عملیات آنادایزینگ کردن گفته می شود. پنجره ترمال بریک آنادایز یکی از پر فروش ترین محصولات پنجره دوجداره آلومینیومی می باشد

 

رنگ آمیزی پودری پنجره ترمال بریک:

در تولید این نوع پنجره ترمال بریک از پروفیل های آلومینیومی رنگ شده در داخل کوره های رنگ تا دمای حداقل ۲۰۰ درجه سانتی گراد استفاده می گردد.
رنگ آمیزی پودری آلومینیوم به این صورت است که پروفیل های آلومینیومی توسط نوار نقاله به داخل کابین پاشش منتقل می گردند، در داخل اینم کابین رنگ پودری بوسیله دستگاه های الکترواستاتیک باردار شده و به قطعات پاشیده می شود و سپس پروفیل ها در کوره پخت رنگ قرار می گیرند از جمله مزایای رنگ پودری می توان به قابلیت اجرا در تمام سطوح پنجره ترمال بریک رنگی ، تنوع رنگ، سازگاری با محیط زیست، کیفیت و استحکام بالا اشاره کرد.


پنجره ترمال بریک با رنگ آمیزی دکورال:

این رنگ گونه ی از رنگ آمیزی پودری می باشد که پس از پخت رنگ در داخل کوره الکترواستاتیک عملیات دمورال بر روی پروفیل آلومینیوم صورت می پذیرد.
پنجره ترمال بریک رنگی تولید شده با رنگ دکورال یا طرح چوب دارای تنوع بسیاری در طرح و مدل می باشد و مناسب جهت معماری های سنتی و ایرانی اسلامی می باشد.

 

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پادرا پنجره (دوجداره کردن پنجره و درب|عایق بندی پنجر...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب، عایقکاری درب و پنجره قدیمی، عایق بندی پنجره و درزگیری پنجره، نصب توری پلیسه و پرده های رولینگ، روش وین دامینگ،عایق بندی پنجره، بازسازی درب و پنجره،روش وینتیونینگ، عایق کردن پنجره،بازسازی پنجره های قدیمی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره آهنی، توری پلیسه،عایق بندی پنجره قدیمی، توری پلیسه مویی خور، تعویض پنجره قدیمی،پنجره ،بازسازی درب و پنجره، عایقکاری درب و پنجره قدیمی،عایق بندی پنجره، تعویض پنجره قدیمی بدون تخریب، توری فلزی،بازسازی پنجره قدیمی، دوجداره کردن پنجره های فلزی قدیمی بدون تخریب

دسته‌بندی محصولات و خدمات