طراحی سایت نوتریکا

طراحی سایت, طراحی وب سایت اختصاصی, طراحی وب سایت شخصی

تنظیم محتوا به صورت بهینه در طراحی سایت

مهم ترین بخشی که در سایت بیشترین توجه را به خود جلب می کند ، محتوا و تصاویر است. بنابراین تصاویر و محتوای سایت ، بخش هایی هستند که باید بیشترین وقت رادر طراحی سایت به آنان اختصاص دهید.
یک سری از نکات جهت تنظیم محتوا و تصاویر به صورت استاندارد باید رعایت شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

تنظیم محتوا در طراحی سایت

در ارتباط با محتوای سایت به نکات زیر توجه داشته باشید:
طول عناوین
دقت داشته باشید که در طراحی عنوان برگه ها ، صفحات و هر بخشی که می خواهید در قالب و بخش های مختلف آن قرار بگیرد ، حداکثر70 کاراکتر باید استفاده شود.
انتخاب عناوین
وقتی که می خوانید برای بخشی نظیر خانه یا home عنون پیدا کنید ، به دنبال کلمات جدیدتر و تازه تر باشید . اگر طراحی شما خاص است ، عناوین شما نیز در بخش های مختلف سایت باید خاص باشد. جدیدا برخی در طراحی سایت ، از زبان محاوره برای درج عنوان استفاده می کنند که تا حدودی نیز این ترفند موفق بوده است.
انتخاب نوع عناوین
این که چه نوع عناوینی در سایت شما باشد ، قطعا در سئو مهم است و این بخش است که موقع طراحی سایت و تنظم منو و بخش های مختلف ، به طراحان وب سایت مربوط میشود.
مثلا درج اینفوگرافیک ، در قسمت درباره ما ، جایگزین خوبی برای نوشتن اطلاعات گروه شما به صورت کلاسیک است.
در نظر گرفتن کراولینگ
نکته ی مهمی در این زمینه وجود دارد و آن ، قابلیت کراول شدن صفحات است. موتور های جست وجو ، اغلب با برخی از محتوا ها نظیر تصاویر فلش ، مشکلاتی برای کراول کردن دارند. ترکیب مناسبی از CSS ، زبان HTML و فونت های بهینه معرفی شده از طرف گوگل ، می تواند این مشکل را برطرف کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحی سایت نوتریکا

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

طراحی سایت، طراحی وب سایت اختصاصی، طراحی وب سایت شخصی، طراحی وب سایت ریسپانسیو، سئو، طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی پورتال، طراحی وب سایت پزشکی، طراحی وب سایت رستوران، طراحی وب سایت آموزشگاه، طراحی وب سایت املاک، طراحی وب سایت تفریحی، طراحی وب سایت دانلود، طراحی وب سایت خبری، طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاهی

دسته‌بندی خدمات