دانش بنیان سیماآرا توزیع کننده تجهیزات مصرفی بیمارستانی

آبسلانگ , اپلیکاتور, ست سرم

شش راه برای کاهش حساسیت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 همانطور که می دانید حساسیت در این فصل  به اوج  می رسد وبسیاری از مردم را در گیر خود می کند . اگر شما از خارش بدن- آبریزش بینی –سرفه- عطسه ودیگر علایم حساسیت رنج می برید  باید بدانید که با اعمال تغییرات کوچک در برنامه غذایی تان می توانید احساس بهتری داشته باشید . در زیرشش نکته برای رهایی از حساسیت بیان شده است :

چای : خوردن چای بالاخص چای سبز در درمان حساسیت بسیار مفید است. چای به طور طبیعی حاوی مواد آنتی هیستامین (ضد حساسیت ) می باشد که برای کاهش حساسیت بسیار مفید است .هیستامین ماده ای است که بدن به هنگام حساسیت به چیزی, آان را ترشح می کند.  همچنین خوردن چای بعد از بیدار شدن از خواب  از عطسه های صبح جلوگیری می کند .

غذاهای تند : کسانی که حساسیت فصلی دارند وهمچنین به غذا های تند علاقه مندند باید بدانند که فلفل باعث افزایش حساسیت آن ها می شود زیرا فلفل باعث افزایش هیستامین در بدن می شود پس در زمانی که حساسیت دارید از خوردن غذاهای تند بپرهیزید.

غذاهای پخته بخورید : در طول مدت حساسیت بهتر است که از غذاهای پخته استفاده کنید  به طور مثال اگر می خواهید سیب میل کنید از کمپوت سیب استفاده کنید .زیرا غذاهای پخته می توانند علایم حساسیت را کاهش دهند .

ماست بخورید :  اضافه کردن ماست ودیگر لبنیات به رژیم غذایی کسانی که حساسیت دارند بسیار مفید است . لبنیات دارای باکتری بنام پروبیوتیک هستند  .این باکتری می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و در نتیجه حساسیت شما را کاهش دهد .

نمک : تحقیقات  نشان می دهد که رژیم غذایی با نمک زیاد باعث افزایش علایم آسم می شود و کم کردن نمک باعث عملکرد بهتر شش ها  و در نتیجه کاهش آسم و حساسیت می شود .

امگا 3 :  افزایش امگا3 در رژیم غذایی موجب کاهش حساسیت می شود .  امگا 3 در ماهی هایی مانند :سالمون و ساردین یافت می شود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دانش بنیان سیماآرا توزیع کننده تجهیزات مصرفی بیمارستانی

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

آبسلانگ ، اپلیکاتور، ست سرم، پد الکلی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات