نماینده 2102(برتر کشور )بیمه ملت

بیمه ثالث وبدنه , بیمه مسئولیت ومهندسی , بیمه عمر وسرمایه گذاری

سپرده زندگی

بیمه سپرده زندگی در این بیمه‌نامه، بیمه‌گذاران با پرداخت مبلغی به عنوان حق‌بیمه در دو بخش حق‌بیمه پوشش‌‌های بیمه‌ای و حق‌بیمه سپرده، علاوه بر برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای در طول دوران بیمه‌نامه، می‌توانند دارای یک حساب سرمایه‌گذاری شده و سرمایه مورد نیاز خود را در دوران بازنشستگی فراهم کنند.

مشخصات

سود مشارکت در منافع :
سپرده بانکی

توضیحات خدمت

بیمه سپرده زندگی
در این بیمه‌نامه، بیمه‌گر با دریافت حق‌بیمه پوشش فوت، بیمه‌شده را در مقابل خطر فوت بیمه کرده و با دریافت حق‌بیمه سپرده، اقدام به تشکیل حساب سرمایه‌گذاری برای بیمه‌گذار می‌نماید. نرخ سود سرمایه‌گذاری بر اساس آیین‌نامه 68 بیمه‌های زندگی و مستمری تضمین‌شده بوده و در صورتی که شرکت بیمه ملت سودی بیش از سود تضمین‌شده به‌دست آورد، 85% از آن را به عنوان سود مشارکت به بیمه‌گذار پرداخت خواهد نمود.
در این بیمه‌نامه، بیمه‌گذار امکان پرداخت‌های متعدد (تا سقف مشخص) در زمان‌های دلخواه را بدون نیاز به هماهنگی و تایید بیمه‌گر دارد. این نحوه پرداخت حق بیمه، شرایط را برای بیمه‌گذار به گونه‌ای فراهم می‌کند که بتواند با تغییر شرایط زندگی مخصوصا شرایط اقتصادی، در هر زمان و به مقدار دلخواه نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نماید. ضمنا بیمه‌گذار می‌تواند در ابتدای هر سال بیمه‌ای با تغییر شرایط کلی زندگی خود، نسبت به هر گونه تغییر در پوشش‌های بیمه‌ای اقدام نماید.

 مزایای بیمه سپرده زندگی
این بیمه‌نامه در رابطه با دفعات پرداخت حق‌بیمه و میزان حق‌بیمه های پرداختی دارای انعطاف‌پذیری زیادی است.    
ویژگی اول: بیمه‌گذار می‌تواند در سال اول بین 2% تا 10 برابر سرمایه فوت، در هر زمان دلخواه، حق بیمه سپرده پرداخت نماید.


ویژگی دوم: در سال‌های آتی نیز بیمه‌گذار می‌تواند در زمان دلخواه نسبت به پرداخت حق‌بیمه سپرده اقدام نماید و تنها محدودیت در پرداخت حق‌بیمه سپرده این است که نباید ذخیره ریاضی تشکیل شده در این بیمه‌نامه از 10 برابر سرمایه فوت در آن سال بیشتر باشد.


ویژگی سوم: در صورت عدم پرداخت حق‌بیمه پوشش‌های بیمه‌ای در سررسیدهای مقرر و درصورت وجود ذخیره‌ریاضی کافی در صندوق سرمایه‌گذاری، حق‌بیمه پوشش‌های بیمه‌ای به صورت خودکار از صندوق ذخیره‌ریاضی کسر شده و در نتیجه این بیمه‌نامه در صورت عدم پرداخت به موقع حق بیمه ابطال نمی‌شود.
 امکان برداشت از ذخیره‌ریاضی در قالب طرح الف و ب:
طرح الف: بیمه‌گذار حق برداشت از حساب را فقط به صورت وام با کارمزد 4 درصد تا حداکثر 90 درصد ذخیره ریاضی دارد.

طرح ب: بیمه‌گذار در هر زمانی (بجز ماه اول هر پرداخت)  امکان برداشت از حساب به اندازه مبلغ دلخواه را داراست.


نحوه‌ی پرداخت سود سرمایه‌گذاری :
طرح الف: در این طرح سود سالانه حداقل 18 درصد به همراه مشارکت در منافع به متوسط مانده موجودی حساب (ذخیره‌ریاضی) پس از کسر مبلغ وام، پرداخت می‌گردد.

طرح ب: در این طرح سود سالانه حداقل 14 درصد به صورت روز شمار به همراه مشارکت در منافع به بیمه‌گذار پرداخت می‌گردد.


پوشش بیمه‌گذاران در مقابل خطر فوت با سرمایه ثابت یا صعودی
- بیمه‌گذار می‌تواند با تایید بیمه‌گر، سرمایه خطر فوت خود را هر ساله تا سقف 20درصد افزایش دهد.
- مبلغ سرمایه فوت بیمه‌شده در صورت فوت بیمه‌شده و همچنین مبالغ ذخایر ریاضی در پایان قرارداد مستقیماً به استفاده‌کنندگانی که در زمان صدور بیمه‌نامه و یا الحاقیه‌های بعدی، توسط بیمه‌شده مشخص‌شده باشد، پرداخت می‌گردد.

در این بیمه‌نامه استفاده‌کنندگان می‌توانند مبلغ سرمایه بیمه (درصورت فوت و یا حیات) را  به صورت نقدی و یکجا و یا مستمری طی مدت معین دریافت کنند. این مستمری به صورت ماهانه، دوماهه، سه‌ماهه، شش ماهه و سالانه قابل پرداخت است.
پوشش‌های اضافی در این بیمه‌نامه عبارتند از خطر فوت بر اثر حادثه تا سه برابر سرمایه‌فوت؛ پوشش از کارافتادگی تا سقف 100% سرمایه فوت و پوشش امراض خاص تا سقف 30% سرمایه فوت.

آدرس:میدان پونک-مجتمع اداری و تجاری بوستان-ورودی C- طبقه دوم اداری- واحد 754

مشاوره رایگان:3- 02144498931

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نماینده 2102(برتر کشور )بیمه ملت

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه ثالث وبدنه ، بیمه مسئولیت ومهندسی ، بیمه عمر وسرمایه گذاری ، بیمه درمان تکمیلی ، بیمه مسافرتی ، بیمه انرژی وکشتی وهواپیما ، بیمه آتش سوزی ، بیمه باربری

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات