نماینده 2102(برتر کشور )بیمه ملت

بیمه ثالث وبدنه , بیمه مسئولیت ومهندسی , بیمه عمر وسرمایه گذاری

بیمه حوادث خانواده

بیمه حوادث خانواده: بیمه گران علاوه بر اینکه باید سود قابل توجهی را نصیب بنگاه اقتصادی و سهام داران خود نمایند، یک مسئولیت اجتماعی نیز دارند که در برخی از مواردلازم است به آن عمل نمایند. در همین راستا با توجه به لزوم وجود تامین بیمه گر در صورت بروز حوادث برای خانواده ها، بیمه گران در این نوع بیمه نامه شغل بیمه شدگان را ملاک قرار نمی دهند.

مشخصات

حوادث اشخاص :
بیمه فوت وپزشکی

توضیحات خدمت

بیمه حوادث خانواده :
بیمه گران علاوه بر اینکه باید سود قابل توجهی را نصیب بنگاه اقتصادی و سهام داران خود نمایند، یک مسئولیت اجتماعی نیز دارند که در برخی از مواردلازم است به آن عمل نمایند. در همین راستا با توجه به لزوم وجود تامین بیمه گر در صورت بروز حوادث برای خانواده ها، بیمه گران در این نوع بیمه نامه شغل بیمه شدگان را ملاک قرار نمی دهند. این یعنی افراد یک خانواده اگر به صورت کلی تحت پوشش قرار گیرند، بیمه گر با اعلام یک نرخ کلی، پوشش های بیمه حادثه را به تمام اعضای خانواده ارائه می دهد. در این نوع بیمه افراد خانواده از بدو تولد تا حداکثر 80 سالگی تحت پوشش خواهند بود.

نکته مهم در این نوع بیمه نامه این است که سرمایه فوت، نقص عضو و از کارافتادگی دائمی ناشی از حوادث برای تک تک افراد خانواده ولیکن سرمایه هزینه های پزشکی ناشی از حادثه برای مجموع افراد خانواده می باشد.

 

آدرس:میدان پونک-مجتمع اداری و تجاری بوستان-ورودی C- طبقه دوم اداری- واحد 754

مشاوره رایگان:3- 02144498931

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نماینده 2102(برتر کشور )بیمه ملت

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه ثالث وبدنه ، بیمه مسئولیت ومهندسی ، بیمه عمر وسرمایه گذاری ، بیمه درمان تکمیلی ، بیمه مسافرتی ، بیمه انرژی وکشتی وهواپیما ، بیمه آتش سوزی ، بیمه باربری

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات