شیمکاران مرکز تجهیزات اندازه گیری دقیق

تجهیزات اندازه گیری دقیق , دستگاههای اندازه گیری و کنترل کیفیت , ماشین آلات

کپی با ذکر منبع بلا مانع است ( لطفا کلیک نمایید )

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در چندین سال اخیر که بحث تبلیغات اینترنتی در بین همکاران حوزه کاری این شرکت گسترش یافته و در این وادی فضای رقابتی بوجود آورده متاسفانه بارها شاهد بودیم که اطلاعات فنی و تبلیغاتی مندرج در سایت شرکت بدون هیچ کم و کاست و تغییراتی در سایتهای سایر شرکتهای همکار و حتی در محتوی تبلیغاتی این همکاران محترم – مورد استفاده قرار گرفته است .

 استفاده آسان از مطالب موجود در فضاهای مجازی، آنقدر شیرین  است که اغلب کاربران بالاخص شرکتهای همکار ، گاها یادشان می رود که برای تهیه هرکدام از این مطالب چه هزینه های ( مادی و معنوی) صرف شده است که مخاطب بتواند از آن بهره ببرد.

 تمام اطلاعاتی که در سایت این شرکت  ارائه شده ، جزیی از دارایی فکری، افرادی هستند که سعی بر نشر افکار و توانمندی های خود دارند.

 

لذا اگر افرادی به سبب بالا بودن محتوای تولید شده قصد استفاده از این مطالب را دارند نباید فراموش کنند که کپی، تنها ” با ذکر منبع” مجاز است.

 

احترام به حقوق افراد تنها رد نکردن چراغ قرمز نیست بلکه ارزش گذاری به زحمات، تلاش، فکر و صرف هزینه های مادی است که یک فرد برای تولید محصول خود گذاشته است.


البته برداشت از اطلاعات و مطالب به خودی خود اشکالی ندارد بلکه از آن جهت دچار اشکال می شود که برداشت مطالب بدون ذکر منبع نشان عدم رشد فرهنگی کاربران است و از آنجایی که مهم ترین رسالت کار ما افزایش آگاهی های افراد و ارتقا سطح دانش می باشد. برخود لازم دیدیم تا این نکته را نیز به جهت استفاده بهینه از اطلاعات سایت شرکت مان  به کاربران  بالاخص شرکتهای همکار  یادآور شویم.

تاریخ انقضاء: 7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شیمکاران مرکز تجهیزات اندازه گیری دقیق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات اندازه گیری دقیق ، دستگاههای اندازه گیری و کنترل کیفیت ، ماشین آلات ، قطعات اندازه گیری، فروش تجهیزات اندازه گیری ، کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری ، مشاوره خرید تجهیزات اندازه گیری دقیق ، سختی سنج راکول برینل ویکرز، تست کشش ، نیرو سنج دیجیتالی ، سختی سنج لاستیک SHORE A ، تعمیرات هند پمپ کالیبراسیون

دسته‌بندی محصولات و خدمات