گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

معنی کد “۲۵” در کارت سوخت

ممکن است هنگام استفاده از کارت سوخت شخصی با پیغام‌هایی همچون کد ۲۵ یا کارت ابطال‌شده روبرو شوید که این مسئله به دلیل استفاده نادرست از کارت و مخدوش شدن فیزیک کارت می باشد. درصورتی که مالک کارت را ابطال کرده باشد با دریافت این پیام، می بایست برای صدور المثنی کارت باید به مراکز پلیس +۱۰ مراجعه کند.

در صورت فراموش کردن رمز مالکان وسایل نقلیه، می‌توانند به نواحی و مراکز پخش فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور مراجعه کنند؛ قابل ذکر است که صدور کارت سوخت هوشمند المثنی فقط از طریق دفاتر پلیس +۱۰ مقدور می باشد. بنابراین افرادی که فاقد کارت سوخت هستند و تاکنون نیز درخواست صدورکارت سوخت نکرده‌اند، می‌توانند خود یا وکیل قانونی‌شان با در دست داشتن مدارک هویتی مالک خودرو و وسیله نقلیه به مراکز پلیس+۱۰مراجعه کنند.

مدارک لازم جهت درخواست کارت سوخت المثنی

درمراکز پلیس+۱۰ می توان حذف رمز کارت سوخت را نیز انجام داد. مدارک هویتی مالک برای درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت  برای اشخاص حقیقی،نیازبه یکی از مدارک شناسایی معتبر مالک وسیله نقلیه شامل اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه و  برای اشخاص حقوقی معرفی نامه رسمی از سازمان یا شرکت مربوطه با امضاء و مهر مجاز به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه نماینده نیاز می باشد.

دارندگان وکالتنامه معتبر قانونی از مالک هم می‌توانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه نسبت به انجام خدمات ذکر شده اقدام نمایند. در مورد خودروهای لیزینگی (خودروهای اجاره به شرط تملیک)، اسناد و مدارک در اختیار استفاده کننده خودرو شامل کارت خودرو ملاک عمل می باشد. مدارک شناسایی وسیله نقلیه نیز شامل کارت شناسایی خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه یا بنچاق محضری به همراه بیمه نامه شخص ثالث معتبر می‌گردد.

جهت تکمیل فرم تعهدنامه در دفاتر پلیس +۱۰ مراحلی که باید طی شود شامل واریز مبلغ ۱۰ هزار تومان در پایانه­‌های pos بانک ملت مستقر در این دفاتر و  اخذ رسید ثبت درخواست کارت هوشمند سوخت المثنی از کاربرمی باشد. کسانی که در سایت دولت همراه ثبت نام کرده‌اند، نیازی به ارائه درخواست المثنی ندارند. کارت سوخت خودرو این اشخاص از طریق اداره پست به آدرسی که اعلام کرده اند ارسال می گردد.

ثبت ۹۰ هزار درخواست برای کارت سوخت المثنی

شهرام رضایی – مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره آخرین وضعیت کارت سوخت اعلام کرد: پیش از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، به‌طور میانگین روزانه ۵۰۰۰  درخواست برای کارت بنزین المثنی بود، اما این رقم هم‌اکنون به ۸۵ تا ۹۰ هزار درخواست رسیده و این در حالی است که ظرفیت صدور کارت سوخت کشور روزانه ۳۰ هزار کارت می باشد.

 بااین‌که افزایش تعداد درخواست‌ها سبب زمان‌بر شدن فرآیند صدور کارت شده است، آقای رضایی افزود: در تلاش هستیم ظرفیت صدور کارت را به ۵۰ هزار عدد در روز برسانیم، با این حال حدود ۹۰۰ هزار درخواست باقی مانده که همین مسئله صدور کارت‌های المثنی را با تاخیر روبه‌رو کرده است.

وی با بیان این‌که همچنان ۷۰۰ هزار کارت سوخت در باجه‌های معطله پست باقی مانده است، گفت: با توجه به این‌که شرکت پست در روزهای جمعه نیز به هم‌وطنان خدمت‌رسانی کرده، توصیه می کنیم که مالکان از طریق درگاه اینترنتی epolise.ir  و post.ir  کارت خود را پیگیری و برای دریافت آن اقدام نمایند. ارائه این خدمات، هزینه‌ای برای مالکان ندارد و به جز مبلغ ۱۰ هزار تومان که برای صدور کارت المثنی دریافت می‌گردد، مالکان هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهند کرد.

رضایی در پایان درباره کاهش مصرف سوخت پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین گفت: آنچه از شواهد پیداست مقدار مصرف بدون شک کمتر شده و طبیعی است که این اتفاق رخ دهد، اما برای ارائه آمار دقیق باید اطلاعات یک دوره ۱۰ روزه را جمع آوری کنیم تا بتوانیم آمارهای دقیق‌تری در زمینه کاهش مصرف سوخت ارائه نماییم.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درصورتی که هم‌وطنان به هر دلیلی موفق به پیگیری کارت سوخت خود از طریق درگاه‌های اینترنتی نشدند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر خدمات پلیس +۱۰ حتی در روزهای تعطیل و جمعه روند صدور کارتشان را پیگیری نمایند.

روال عادی و طبیعی سوخت‌گیری در جایگاه‌ها

طبق گفته مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، وضعیت سوخت‌گیری در جایگاه‌ها روال عادی و طبیعی را می‌گذراند و به جز چند مورد جایگاهی که در اتفاق‌های اوایل هفته گذشته دچار مشکل شده بود همه جایگاه‌ها عملیاتی هستند و مشکلی برای هم‌وطنان  جهت سوخت‌گیری وجود ندارد.

همچنین درصد بسیار کمی ازمجموع ۴۰۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور در اتفاقات هفته گذشته دچار آسیب شده‌ بودند که بسیاری از آن‌ها فعالیت خود را از سرگرفته‌اند و با استقرار جایگاه های سیار مشکل جایگاه سوخت مناطقی که به شدت آسیب دیده اند حل شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات