گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آفتاب سوختگی رنگ خودرو یکی از مسئله هایی است که برای مالکین خودرو بسیار آزاردهنده می باشد. این مشکل بر اثر نور شدید آفتاب روی سطح بدنه خودرو به وجود می آید و به تدریج شفافیت رنگ بدنه کم می شود و ایجاد ظاهری بد برای خودرو می شود. با توجه به اینکه رنگ خودرو یکی از مهم ترین موارد برای زیبایی ظاهری آن است در این مطلب سعی داریم شما را با راه حل رفع آفتاب سوختگی آشنا کنیم.

ترمیم آفتاب سوختگی رنگ بدنه خودرو

به دلیل قرار گرفتن بدنه خودرو زیر نور خورشید و عوامل محیطی دیگر رنگ آن به تدریج کدر می شود و زیبایی ظاهری خود را از دست می دهد. یکی از راه حل هایی که برای رفع این مشکل وجود دارد رنگ کردن مجدد خودرو است که این کار بسیار هزینه زیادی دارد و باعث پایین آمدن ارزش خودرو می شود. اما روش های بهتری هم برای رفع این مشکل هست که رنگ خودرو بتواند دوباره زیبایی و شفافیت خود را به دست آورد.

جهت انجام رفع آفتاب سوختگی رنگ خودرو نیاز به هزینه زیادی نمی باشد و خود شما هم می توانید با ابزار مناسب ترمیم رنگ خودرو این کار را انجام دهید. درصورتی که می خواهید این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید پیشنهاد ما استفاده از پولیش نانو لیزر است که هم کیفیت بالایی دارد و هم ظاهر خودروی شما را زیبا می کند.
در صورتی که میزان آفتاب سوختگی کم باشد می توانید از پولیش و واکس خودرو استفاده نمایید. بسته به میزان آفتاب سوختکی می توان از پولیش نرم یا زبر استفاده کرد.

نحوه انجام ترمیم رنگ خودرو 

جهت انجام این کار ابتدا ماشین را در مکانی دور از نور خورشید پارک کرده و سپس اقدام به شستشوی آن کنید و تا خشک شدن کامل بدنه صبر نمایید. مقداری مایع ضدزنگ رنگ خودرو روی یک پد اسفنجی ریخته و دور تا دور خودرو به صورت دورانی بپوشانید. در هنگام استفاده دقت کنید که مقدار مایع ضدزنگ زیاد نباشد و همچنین تمام سطح خودرو را بپوشاند.
بعد از آن مقداری مایع پولیش را روی ابر اسفنجی تمیز بریزید و مجددا به صورت دورانی دور تا دور خودرو بزنید و این کار را تا شفاف شدن کامل رنگ خودرو ادامه دهید. ماشین را بشویید و سپس از واکس برای براق کردن مجدد آن استفاده نمایید.

 
با انجام این مراحل شما می توانید آفتاب سوختگی رنگ خودرو را از بین برده و ظاهر زیبای خودرو خود را به آن برگردانید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات