گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

خوشبو کننده خودرو, واکس بدنه خودرو, پولیش بدنه خودرو

معرفی ۵ سرامیک بدنه خودرو برتر سال ۹۹

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سرامیک بدنه یکی از موضوعاتی است که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است. می‌توان گفت به طور معمول هر فردی که برای خرید خودرو به نمایشگاه‌های ماشین مراجعه می‌کند، در قدم اول به فکر خرید خودرویی است که باب میل و متناسب با بودجه و یا کارایی مورد نظر باشد. بعد از آن توجه افراد را به سمت خودرویی جلب می‌شود که براق‌تر و فریبنده‌تر است و پس از خرید خودرو نیز برای باقی ماندن شکل ظاهری آن تا مدت طولانی، حاضر به انجام هر نوع مراقبتی می‌باشند. اما متاسفانه براقیتی که تمامی خودروها در نمایشگاه‌ها دارند، همیشگی نیست. به همین دلیل است که امروزه بیشتر افراد در تکاپوی یافتن راهی برای ابدی کردن این ظاهر با ابهت و پر جلوه خودروها می‌باشند. امروزه محصولات بسیار زیادی در این جهت روانه‌ی بازار شده‌اند؛ اما اثر بخش‌ترین و بهترین آن‌ها، نانو سرامیک است.

در این مقاله توضیح‌های کاملی در مورد سرامیک و انواع آن وجود دارد، همچنین ۱۰ محصول برتر سال ۹۹ نیز معرفی شده است.

 

سرامیک بدنه‌‌ی خودرو چیست؟

ظاهر یک خودروی جدید، بسیار فریبنده و جذاب است. اما طولی نمی‌کشد که گرد و غبار و کثیفی به سراغ آن می‌آیند و ظاهر زیبا را از بدنه خودرو می‌ربایند. فعالان صنعت دیتیلینگ خودرو در زمینه‌ی محافظت و نگهداری، همواره در تلاش بوده‌اند که محصولات جدیدی را با کارایی و ماندگاری بالا، معرفی کنند. این محصولات علاوه بر تاثیرگذاری فراوان بر روی ظاهر خودرو، باعث جلوگیری از خط وخش‌های آزار دهنده بر روی بدنه‌ی آن نیز خواهند شد و از آن دربرابر انواع آلودگی های محیطی محافظت می‌نماید.

از عوامل طبیعی و غیر طبیعی که باعث خط و خش و یا کثیفی خودرو می‌شوند نمی‌توان فرار کرد. این زمانی است که اجرای پوشش نانو سرامیک بر روی بدنه‌ی خودرو، بهترین و کارسازترین راه‌حل خواهد بود.

سرامیک بدنه خودرو، با ایجاد یک لایه محافظ می‌تواند تا مدت‌های طولانی از رنگ بدنه‌ی خودرو نگهداری کند و مانع از آسیب رسیدن به بدنه و یا حتی کثیف شدن آن شود. این محصول، یک لایه قوی روی رنگ بدنه‌ی خودرو ایجاد می‌کند که همانند محافظ بدنه عمل و نقش یک کاور مستحکم را ایفا می‌کند.

این پوشش بر روی هر خودرویی و با هر رنگ بدنه‌ای قابل اجرا است.

 

چرا باید از پوشش نانو سرامیک به جای واکس برای بدنه‌ی خودرو استفاده کنیم؟

شما می‌توانید تمام وقتتان را در طول روز برای واکس زدن خودرو خودتان بگذارید، در حالیکه در نهایت از نتیجه‌ی حاصل شده، راضی نباشید. علت این موضوع، توانایی پایین واکس برای محافظت طولانی مدت از رنگ بدنه است. واکس نمی‌تواند به مرور زمان از اکسیده شدن و یا آفتاب سوختگی جلوگیری کند.

امروزه بسیاری از متخصصان دیتیلینگ برای براق و شفاف نگه داشتن خودرو و از همه مهم‌تر آبگریز کردن، به اجرای سرامیک بدنه‌ی خودو  به جای استفاده از واکس روی آورده‌اند. چرا که با سرامیک کردن خودرو، لازم نیست که هر ماه بدنه خودرو را واکس بزنید و یا نسبت به کثیف شدن زود به زد خودرو خود نگران باشید.

علاوه بر موارد ذکر شده، بعد از هر شست‌وشوی، واکسی که روی بدنه وجود داشته، از بین می‌رود. اما سرامیک ماندگاری بسیار بالایی دارد و لازم نیست که بعد از کارواش، تمدید شوند.

ماندگاری سرامیک با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌شود و برندی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، از ۶ ماه تا ۵ سال متغیر است.

 

انواع مختلف لایه‌های سرامیک:

پوشش‌های نانو سرامیک موجود در بازار انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی و توضیح آن‌ها پرداخته شده است.

  • پلیمر: اپوکسی و یا پلیمر نوعی از سرامیک‌ها هستند که به صورت گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. پلیمر یک پیوند قوی بین اپوکسی و رنگ بدنه‌ی خودرو ایجاد می‌کند. به صورتیکه انگار این پیوند دائمی است. پلیمر با رنگ به یک لایه تبدیل می‌شوند که در برابر آسیب بسیار سخت‌تر است و مقاومت بالاتری نسبت به خودرو بدون پوشش نانو سرامیک دارد. به همین دلیل است که سرامیک به راحتی از بین نمی‌رود.
  • کوارتز: این جنس از سرامیک، قوی‌تر از انواع دیگر است. کوارتز درجه‌ی سختی بالایی دارد و در مقابل آسی‌ها و خط و خش، بسیار مقاوم است. می‌توان گفت که این نوع از سرامیک ماندگاری بسیار بالاتری دارد و براقیت خاصی به خودرو می‌بخشد. همچنین این ظاهر را تا مدت طولانی نیز حفظ خواهد کرد.
  • هایبرید: این نوع از سرامیک‌ها، ترکیبی از پلیمر و کوارتز است. ادعا می شود که سرامیک هایبرید، بهترین‌‌های هر دو نوع دیگر را دارد. این نوع سرامیک، سخت‌تر است و یک پوسته محافظ روی بدنه‌ی خودرو ایجاد می‌کند.

 

مزیت های استفاده از سرامیک بدنه خودرو:

  1. مهم‌ترین مزیتی که استفاده از پوشش نانو سرامیک برای بدنه‌ی خودرو دارد، خاصیت آبگریز کردن آن است. با این خاصیت دیگر رد آب و یا لکه‌های باران بر روی بدنه‌ی خودرو نمی‌ماند و هین موضوع باعث می‌شود که خودرو دیر به دیر آلوده شود.
  2. مواد شیمیایی و همچنین عوامل مخرب دیگر مانند: خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده دیگر برای بدنه تهدیدی محسوب نمی‌شوند.
  3. سرامیک بدنه دارای ماندگاری بسیار بالایی است و این براقیت با در زیر آفتاب ماندن و یا تغییرات آب و هوایی از بین نمی‌رود.
  4. با سرامیک کردن بدنه، یک لایه محافظ بر روی آن ایجاد می‌شود که از ایجاد خط و خش جلوگیری می‌کند.
  5. سرامیک بدنه، درخشندگی و تمیزی به ارمغان می آورد و حفاظت از بدنه خودرو را تضمین می کند
  6. شست‌وشوی راحت و سریع بدنه ماشین از مزیت دیگر اجرای نانو سرامیک می‌باشد.
  7. این لایه از بدنه و رنگ آن در برابر اشعه‌ی مضر خورشید نیز محافظت می‌کند.

 

قبل از خرید سرامیک بدنه چه کارهایی را باید انجام بدهیم؟

قبل از اقدام به خرید و یا اجرای سرامیک بر روی بدنه‌ی خودرو خود، لازم است که یک سری موارد را در نظر بگیرید. در ادامه چند موردی که باید به آن‌ها ت.جه داشته باشید، آورده شده است.

 

آب و هوا:

یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای اجرای نانو سرامیک بر روی بدنه خودرو انجام می‌شود، محافظت از بدنه خودرو در برابر اشعه‌ی UV و آفتاب سوختگی است. پس اگر در جایی زندگی می‌کنید که اکثرا آب و هوای ابری دارد، از سرامیک با درجه سختی پایین هم می‌توانید استفاده کنید.

 

طول عمر:

اگر آدمی هستید که از خودرو خود بسیار استفاده می‌کنید، باید حتما از پوشش‌های نانو سرامیکی استفاده کنید که دارای طول عمر بالایی هستند. اما اگر ماشین شما در بیشتر مواقع در پارکینگ قرار دارد، سرامیک‌های شش ماهه و یا یک ساله نیز می‌توانند مورد استفاده‌ی شما قرار گیرند.

 

نوع استفاده از خودرو:

چه استفاده‌ای از خودرو خود دارید؟ آیا استفاده از آن کاری است و یا برای مصارف شخصی؟ در جاده رانندگی می‌کنید یا خیابان‌های معمولی داخل شهر؟ سن خودرو شما چقدر است؟ تمامی این یوال‌ها را باید قبل از خرید سرامیک پاسخ دهید. سپس متناسب با جواب‌هایتان نوع سرامیکی که مورد استفاده‌تان است را انتخاب کنید.

برای تماشای فیلم نحوه‌ی اجرای نانو سرامیک ۱۰H نانوتیس می‌توانید اینجا را کلیک فرمایید.

 

معرفی ۵ سرامیک بدنه خودرو برتر سال ۹۹

در ادامه به معرفی ۵ تا از پوشش‌ نانو سرامیک برتر در سال ۹۹ پرداخته شده است:

 

پوشش نانو سرامیک ۱۰H نانوتیس مخصوص بدنه خودرو

پوشش نانو سرامیک ۱۰H نانوتیس، یک پوشش سرامیکی دائمی است که از رنگ بدنه خودرو برای مدت طولانی محافظت می‌کند. این محصول سطح بدنه خودرو را شفاف همانند آینه و ضد آب می کند و فرمول نانو تکنولوژی بکار رفته در آن یک حفاظت طولانی مدت از رنگ اتومبیل به ارمغان می‌آورد.

این سرامیک تنها با سایش و پولیش برداشته می‌شود. این پوشش محافظ بسیار با دوام بوده و رنگ خودرو شما یا هر سطح دیگر را برابر آلاینده‌های مضر محافظت می‌کند. این پوشش نانو سرامیک دارای بالاترین درجه سختی است که بسیار بهتر از پوشش ۹H است. با استفاده از این محصول درخشش بیشتر با دوام بیشتر و اثر ضد خشی را تجربه خواهید کرد.

پوشش نانو سرامیک ۱۰H نانوتیس محصولی منحصر بفرد جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از بدنه خودرو در برابر عوامل محیطی می‌باشد. محافظت بدنه خودرو در برابر خط و خش، آتش، باران های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ های تازه حاصل از خطوط جاده ای، آلاینده ها و لکه های آب از جمله ویژگی های پوشش نانوسرامیک ۱۰H نانوتیس بوده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شد.

این پوشش نانو سرامیک ۱۰H، یک پوشش پلیمری نانو است که باعث ایجاد لایه دوم و یک پوشش بسیار ضخیم و مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو شما شده و به حفاظت از خودرو شما می پردازد. این محصول که تولید کشور ژاپن می باشد محصولی بادوام بوده که روی سطح ایجاد براقیت می‌کند.

 

پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس، پوششی به محکمی شیشه ولی انعطاف پذیر، با اثر ماندگاری طولانی مدت و مقاومت فوق العاده در برابر نور فرابنفش (UV light) و مواد شیمیایی است. همچنین این محصول از سطح در برابر عوامل مخرب محیطی مانند خاک، نمک، قیر، آلودگی صنعتی و دوده از سطح محافظت می‌کند.

این پوشش با ایجاد لایه سرامیکی مقاوم بر روی سطح بدنه خودرو، این سطوح را آبگریز کرده و از جذب گرد و خاک به سطح بدنه خودرو جلوگیری کرده و موجب خاصیت شست‌وشوی راحت و سریع بدنه ماشین می‌گردد.

با استفاده از پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس عمق رنگ بدنه ماشین چند برابر شده و رنگ بدنه نو و تازه می شود. همچنین ایجاد براقیت چشم نواز و بالا از دیگر ویژگی های این محصول است.

اگر استفاده از پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو سوناکس را به متخصصین ما یا هر شخص ماهر دیگری واگذار کنید تا انجام این پوشش بر روی سطح بدنه ماشین شما به درستی صورت گیرد ماندگاری این پوشش سرامیکی بر روی بدنه ماشین ۱۲ تا ۳۶ ماه می باشد. این محصول قابل استفاده بر روی خودرو با هر رنگ بدنه ای می‌باشد. پوشش سرامیک بدنه خودرو سوناکس خاصیت ضد آب، براقیتی بالاتر از یک واکس ماشین عالی و تا ۵۰ درصد خاصیت ضد خش به سطح خودرو می بخشد.

در نهایت نمی‌توان منکر این موضوع شد که با توجه به کارایی و ماندگاری خوبی که پوشش نانو سرامیک سوناکس دارد، هزینه‌ی آن نیز بسیار مقرون به صرفه است.

 

نانو سرامیک ۱۰H مخصوص بدنه خودرو فرگال

پوشش نانو سرامیک ۱۰H مخصوص بدنه خودرو، جهت افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از آن در برابر عوامل محیطی مورد استفاده قرار می‌گیرد. محافظت بدنه خودرو در برابر آتش، باران‌های اسیدی، فضولات پرندگان، شیره درختان، آثار حشرات، پاشش رنگ‌های حاصل از خطوط جاده‌ای، آلاینده ها و لکه های آب برقرار کرده و همچنین مانع از برخورد اشعه آسیب رسان UV خواهد شد.

از ویژگی‌های پوشش نانو سرامیک فرگال می‌توان به ایجاد براق بالا، ضد باران اسیدی، ضد اشعه آسیب رسان UV، اثر آبگریزی بسیار بالا، براقیت عمیق و ماندگاری بلند مدت اشاره کرد. پوشش نانو سرامیک فرگال، یک محصول تازه وارد است و با توجه به مدت کوتاهی که در زمینه دیتیلینگ حاضر شده است، توانسته توجه بسیاری از دیتیل‌کاران را به سمت خود جلب کند.

۱۰H در حقیقت یک درجه در تست سختی محسوب میشود . آزمون سختی پوشش سطح برای تعیین میزان مقاومت در برابر خراش روی بدنه خودرو استفاده میشود؛ در این آزمون حرف H مخفف HARDNESS به معنی سختی می‌باشد .

 

سرامیک بدنه‌ی ۱۰H راینو شلید

پوشش نانو سرامیک ۱۰H مخصوص بدنه خودرو  راینو شلید، که دارای درجه سختی ۹H است تا ۵ سال از سطح بدنه خودرو محافظت می کند. این محصول ۲ الی ۳ سال قابلیت استفاده کردن دارد و مورد توجه بسیاری از دیتیل کاران حرفه ای است و می تواند جهت اعمال روی بدنه خودرو، قایق و هواپیما استفاده شود.

این محصول می تواند پوششی محافظ برای سطوح رنگی بدنه، سطوح فلزی و چراغ ها ایجاد کند. همانگونه که ذکر شد این محصول در صورت اعمال درست می تواند تا ۵ سال اثر ماندگاری داشته باشد.

این پک شامل یک عدد پوشش نانو سرامیک ۳۰ میلی لیتری، یک عدد اسپری محافظت کننده ۴۰ میلی لیتری، یک عدد حوله مایکروفایبر، ۲ عدد پارچه جیر مخملی، ۲ عدد اسفنج است.

پوشش نانو سرامیک راینوشیلد از ایجاد خط و خش بر روی بدنه خودرو جلوگیری می‌کند و ماندگاری بسیار خوبی نیز دارد.

 

کیت نانو سرامیک Diamond Plate مخصوص بدنه خودرو سایمونایز

کیت پوشش نانو سرامیک Diamond Plate سایمونایز، باعث افزایش شفافیت بدنه خودرو و محافظت از خودرو شما شده و محافظت بدنه خودرو را در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی افزایش می‌دهد. همچنین براقیت خاصی را به بدنه خودرو می‌بخشد.

این کیت، یک پوشش پلیمری نانو می‌باشد که باعث ایجاد یک لایه دوم و یک پوشش ضخیم بر روی سطوح بدنه خودرو شده و حفاظت از خودرو شما را افزایش می‌دهد.

کیت پوشش سرامیک Diamond Plate سایمونایز بادوام بالای که دارد و و براقیت که به سطوح می‌بخشد، بطور گسترده در صنعت هوافضا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوشش نانو سرامیک شامل یک دستکش، یک حوله میکرفایبر، یک پد مایکرو فایبر، Vision Blade و محلول سرامیک بدنه خودرو سایمونایز جهت سهولت در کار است.

قیمت این کیت نسبت به بقیه پوشش‌های نانو سرامیک مقداری بالاتر است.

 

تمامی محصولات بالا در سایت گنجی‌پخش موجود است و شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی لینک‌های مشخص و مربوط به محصول در متن بالا، به راحتی وارد قسمت توضیحات و خرید محصولات شوید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گنجی پخش إفروش لوازم خودروإ

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خوشبو کننده خودرو، واکس بدنه خودرو، پولیش بدنه خودرو، اسپری تمیز کننده خودرو، برف پاک کن، مکمل سوخت، قلم خشگیر، اکتان بنزین، تمیزکننده و محافظ چرم، تمیزکننده و محافظ داشبورد، تمیزکننده و محافظ لاستیک، روکش فرمان ماشین، اسپری خوشبوکننده ماشین، شارژر فندکی ماشین، دستگاه پولیش حرفه ای، دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو

دسته‌بندی محصولات