گروه هنری آمود

اجرای نقاشی سقفی کلاسیک و مدرن, پتینه, ورق طلا

نقاشی سقفی کلاسیک و مدرن

اجرای نقاشی سقفی مدرن و کلاسیک، موتیف، پتینه، ورق طلا

توضیحات خدمت

اجرای نقاشی سقفی
گروه هنری آمود
نقاشی سقفی چیست؟
اجرای نقاشی کلاسیک و مدرن روی سقف و دیوار آپارتمان و همچنین اجرای نقاشی روی سقف و دیوار ویلا و یا هر مکان دیگری را نقاشی سقفی می نامند.
هارمونی نقاشی سقفی با معماری مکان و همچنین طراحی و لوازم منزل یکی از مهمترین نکات اجرای نقاشی سقفی می باشد چرا که شما فقط یک بار در چند سال این کار را انجام می دهید. اهمیت اجرای نقاشی سقفی و طرح اولیه نقاشی سقفی بسیار بالا هست.
گروه هنری آمود با کادری مجرب و تحصیل کرده در رشته نقاشی از طراحی تا اجرای نقاشی سقفی و دیواری را انجام می دهد. همچنین شما میتوانید از مشاوره رایگان این گروه برای انواع طرح های قابل اجرای نقاشی سقفی در منازل خود بهره مند شوید.
پتینه کاری کاری چیست؟
هر نوع کهنه کاری و ایجاد بافت فرسوده با استفاده از رنگ های تیره و روشن پتینه کاری گفته میشود. پتینه کاری برای تزیین و تنوع بخشیدن در منازل استفاده میشود که باعث می شود رنگ ها برای ما یکنواخت به نظر نیایند.
اجرای پتینه کاری توسط گروه هنری آمود.
گروه هنری آمود با تخصص و تعهد تمام تلاش خود را در جهت ارائه هرچه بهتر پتینه کاری آپارتمان و یا پتینه کاری ویلای شما انجام می دهد.
گروه هنری آمود با افتخار می تواند نمونه های اجرا شده توسط خود را به شما جهت بازدید معرفی کند تا قبل از قرارداد اطمینان کامل از نوع داشته داشته باشید.
با گروه هنری آمود میتوانید طراحی خانه و یا ویلای خود را خاص کنید.
تماس جهت بازدید نمونه اجرا فقط با هماهنگی امکان پذیر است.
تلفن تماس٠٩١٩٧٤٠٥٦٥٨

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه هنری آمود

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

اجرای نقاشی سقفی کلاسیک و مدرن، پتینه، ورق طلا، موتیف

دسته‌بندی خدمات