فتح لیزر CNC

برش ورق لیزر با CNC , خمکاری CNC, پانچ CNC

برش لیزری در صنعت چه کاربردهایی دارد

برش لیزری فلزات در ساخت یک مجموعه از پایه‌ترین مراحل ساخت در سازه‌های فلزی می‌باشد. بطوریکه اگر در این مرحله برنامه ریزی دقیق و مهندسی انجام نگیرد کلیه مراحل دیگر را بشدت تحت تاثیر قرار می‌دهد. خطاهای ناشی از این مرحله به مراحل دیگر تسری پیدا می‌کند. به همین خاطر استفاده از دستگاه‌های برش لیزری به روز همراه با دانش مهندسی کمک شایانی به حذف خطاهای این مرحله از فرایند ساخت سازه را می‌کند. 

کاربرد برش لیزری


دستگاه برش لیزری یکی از دستگاه‌های نسبتا جدید و به روز است که باعث می‌شود که بتوان خدمات برش لیزری ورق آهنی و برش لیزری ورق استیل و استنلس استیل را به راحتی انجام داد. در خدمات برش لیزر ورق استیل و خدمات برش لیزر آلومینیوم و خدمات برش لیزری ورق استنلس استیل می‌توان از دستگاه برش لیزری با توانایی‌های مختلف استفاده کرد. کاربرد برش لیزری در صنعت همچنین توانسته است قابلیت اطمینان را به شدت افزایش دهد.
دستگاههای برش لیزری در صنعت و نحوه کاربرد برش لیزری نقش اساسی در صنعت ورقکاری ایفا می‌کنند و هریک بسته به نحوه استفاده جوابگوی قسمتی از نیازمندی‌های ما می‌باشند. لذا استفاده از این دستگاه‌ها در صنعت باعث کاهش هزینه‌های ساخت و ارایه خدمات بهتر در برش لیزر ورق استیل و خدمات برش لیزر آلومینیوم و خدمات برش لیزری ورق استنلس استیل می شوند. نرم افزارهای موجود در این دستگاهها باعث می شوند که استفاده از خطاهای انسانی و اپراتوری به مینیمم مقدار ممکن برسد و روش‌های سنتی برش ورق استیل و فلزات آهنی را حذف کرده‌اند.
این دستگاه‌ها کیفیت و بهره وری و قابلیت در دسترس بودن را بشدت افزایش می‌دهند و سرعت عمل را را نیز به طرز قابل ملاحظه ای افزایش می دهند.
دستگاه برش لیزر باعث می‌شود کیفیت سطح برش بالا رفته در نتیجه در فرایند خمکاری و جوشکاری و کلیه مراحل ساخت خطاها به حداقل برسد. برای مثال در خمکاری زمانیکه لبه‌های برش کاملا یکنواخت و موازی نباشند لبه‌های خم یکنواخت نبوده و در نتیجه در پروسه مونتاژ با مشکل و عدم تطابق قطعات روبرو خواهد بود.
کاربرد آسان و بصرفه خدمات برش لیزر ورقهای آهنی و برش ورق استیل و برش ورق استنلس استیل باعث شده است تقریبا کلیه صنایع از این روش استفاده کنند و جزو لاینفک پروسه‌های ساخت قرار بگیرد. برش لیزری فلزات در صنایع مانند آسانسورسازی، تابلوسازی، نمای ساختمان، دکوراسیون داخلی، صنایع هوافضا، خورو سازی و نظامی کاربرد وسیع دارند. فتح لیزر با داشتن دستگاههای برش لیزری آلمانی و کاملا به روز آماده ارایه خدمات برش لیزری و پانچ ورق و خمکاری سی ان سیCNC  به صنعتگران و مشتریان محترم می‌باشد. 


مضرات دستگاه برش لیزر


امروزه لیزر دارای کاربردهای مختلفی در صنایع بوده، اما استفاده از آن اگر به روشی اصولی انجام نگیرد خطراتی را به همراه داشته باشد. این خطرات با توجه به طول موج، توان و نوع قدرت لیزرها آسیب‌های جدی به انسان بزند. این خطرات می‌توانند آسیب هایی جدی را به اندام‌ها و سلامت بدن وارد کند و به همین دلیل هنگام استفاده از دستگاه‌های لیزر توصیه می‌شود از وسایل ایمنی همچون عینک دستگاه لیزر استفاده شود. همچنین این خطرات می‌تواند از عواملی همچون منبع تغذیه ولتاژ بالا، گازها و مواد شیمیایی مورد استفاده در لیزرها، دودهای ایجاد شده در حین کار و خطرات نشات گرفته از خطای انسانی باشد و به همین جهت باید انجام این قبیل کارها توسط نیروی انسانی متخصص صورت گیرد. 
لازم به ذکر است مجموعه ما دارای متخصصین و مهندسین با تجربه در تمام زمینه‌های ورقکاری و ساخت و نصب و مونتاژ تجهیزات بوده و می‌تواند به خوبی جوابگوی شرکت‌ها و صنعتگران و مشتریان محترم باشد.
خدمات فتح لیزر شامل برش لیزری آهن، برش لیزری استیل، برش لیزری استنلس استیل، برش لیزری آلومینیوم، برش لیزری گالوانیزه، فلزات رنگین و آلیاژی و پانچ ورق سی ان سیCNC و خمکاری سی ان سی CNC و پرسکاری و ورقکاری و جوش و مونتاژ مجموعه‌ها می‌باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فتح لیزر CNC

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

برش ورق لیزر با CNC ، خمکاری CNC، پانچ CNC ، برشCNC

دسته‌بندی خدمات