آرمان الکترو هوشمند پارس

خانه هوشمند, زی ویو , z wave

خانه هوشمند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

خانه هوشمند

خانه هوشمند | به طور کلی میتوان زندگی کردن به روش آسان تر و اتوماتیک را خانه هوشمند نامید. امروزه صنعت و علم با سرعت بالایی رو به تکامل است و یکی از صنعت هایی که پیشرفت چشم گیری داشته صنعت هوشمند سازی ساختمان می باشد که باعث راحتی و آسایش بی مثال می گردد و امنیت و صرفه جویی در انرژی را دوچندان می نماید. خانه ای که با داشتن قابلیت های بیشمارش همیشه در خدمت شماست و شما از استفاده از این قابلیت ها لذت خواهید برد. تصور کنید خانه ای دارید که تمام سلایق شما را می داند حضور شما را حس میکند گرم بودن وسرد بودن محیط را حس کرده و نصبت به علاقه شما تنظیم می نماید تمامی دستورات شما را به دستگاه های الکترونکی منزل به صورت خودکار می دهد و شما وقتی در منزل هستید به معنای واقعی استراحت می کنید و آسایش وآرامش خواهید داشت زیرا همیشه یک دسیار هوشمند آماده اجرای دستورات شماست. زمانی که شما در منزل حضور ندارید دما به حداقل خود میرسد تا صرفه جویی در انرژی صورت پذیرد و شما میتوانید زمان ورود خود را به دستگاه مرکزی از هر جایی که هستید اطلاع داده تا نصبت به عادت سرمایی و گرمایی شما دمای منزل آماده ورودتان شود. و حتی این امکان وجود دارد که شما در صورت بروز مشکل در سیم کشی ساختمانتان و کشیدن بار اضافی از آن مطلع شده و برای حل مشکل اقدام نمایید.

از یک روز سخت کاری به منزل می آیید می خواهید یک فیلم ببینید و آرام باشید باید بروید پرده ها را بکشید نور را به اندازه دلخواهتان کم کنید دنبال کنترل دی وی دی و تلوریون بگردید ، در واقع انجام همه این کار ها با فشار دادن یک دکمه قابل اجراست و نیاز به این همه کار نیست چگونه؟ بهتر است بدانیم یکی از قابلیت های خانه هوشمند تعریف کردن سناریو می باشد و تمام این اعمال در قالب یک سناریو قابل اجراست.

شما می خواهید بدون اینکه از جایی که در منزل هستید مثلا آشپزخانه  کوچک ترین جا به جایی داشته باشید چراغ اتاق خود را خاموش یا روشن کنید بیایید یک مقدار دور تر شویم شما در منزل نیستید باز هم می توانید این کار را انجام ئهید؟! بله این کار شعبده خانه هوشمن است و شما میتوانید با غول چراغ جادویی به نام هوشمند سازی ساختمان از هر جای دنیا فقط با داشتن خط تلفن یا موبایل و یا انترنت تمام اجزای خانه را تحت کنترل خود داشته باشید.

خوب می خواهید به سفر بروید همه ما هنگام سفر این مشغولیت را داریم که امنیت خانه در هنگام سفر واقا می تواند پاسخ گو باشد با داشتن خانه هوشمند شما دیگر نباید نگران این باشید که مثلا به دلیل این که مدت طولانی در سفر هستید و چرغ ها مدت طولانی خاموش هستند توجه دوستان عزیز دزد رو به خودش جلب کنه و برنامه دزدی خانه شما رو تو سرشون بریزن زیرا خانه هوشمن به خوبی میتواند از خود مراقبت نماید برای مثال با تعریف سناریو میتوان حضور شما را شبیح سازی کرد مثلا صبح هنگامی که نور خوبی وجود دارد پرده ها باز و هنگام عصر بسته و چراغ ها به تناوب و با برنامه شما روشن و خاموش گردد تا اینگونه به نظر آید که شما در منزل هستید. حالا فرض کنید از خانه خارج شدید و با خود میگویید اتو را از برق کشیدم یا نه خیلی ساده است به راحتی میتوانید از هر جا که هستید جریان برق اتو را قطع کنید و دیگر نگران نباشید!

اگر بخواهیم تفاوت خانه هوشمند با خانه هوشمند سازی نشده را بیان کنیم باید بگوییم در خانه هوشمند تمام اجزای خانه به هم متصل هستند و توسط دستگاه مرکزی فرمان میپذیرند و اجرا می کنند حال فرق نمی کند ما هنگام صدور دستور کجای این دنیا هستیم

همه ما تقریبا با واژه خانه هوشمند آشنا هستیم و عموما تصورمان از خانه هوشمند مربوط به فیلم های علمی تخیلی می شود که صاحب خانه با فشار دادن چند دکمه همه کار خود را می کند خبر عالی این است که امروزه این تکنولوژی در دسترس است و از آن بهتر در ایران نیز اجرا می گردد و در آینده نزدیک هوشمند بودن خانه یک امر واجب و طبیعی خواهد بود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آرمان الکترو هوشمند پارس

کرج

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

خانه هوشمند، زی ویو ، z wave، zipato، fibaro، زیپاتو، فیبارو، بدون نیاز به سیم کشی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات