شرکت مهندسی نادین طیف

اینورتر و سافت استارت, ترانسمیتر رطوبت, برد رله صنعتی

ترانسمیترهای فشار تفاضلی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ترانسمیترهای فشار تفاضلی

يكي از رايج ترين و مفيدترين دستگاه هاي اندازه گيري فشار در صنعت ، فشار تفاضلي مي باشد . اين دستگاه اختلاف فشار بين دو پورت ورودي را حس كرده و سيگنال نشان دهنده ي آن اختلاف فشار را نسبت به رنج كاليبره شده ، در خروجي خود ظاهر مي كند . ترانسميترهاي فشار تفاضلي ممكن است بر اساس هر يك از تكنولوژي هاي سنجش فشار عمل كنند . در ادامه به معرفی و ساختار این ترانسمیتر پرداخته می شود .

رفتار و ساختمان ترانسميتر DP

ترانسميترهاي فشار تفاضلي اي كه براي كاربردهاي اندازه گيري صنعتي ساخته شده اند معمولا متشكل از يك بدنه ي قوي ساخته شده از فولاد آهنگري شده مي باشند كه المان سنجش در آن قرار گرفته ، و در بالا داراي يك محفظه مي باشند كه اجزاء مكانيكي و يا الكتريكي لازم براي ترجمه ي فشار اندازه گيري شده به يك سيگنال استاندارد ابزار دقيق ( به عنوان مثال 3-15   PSI ، 4-20  mA ، و كدهاي ديجيتالي فيلد باس) را در خود جاي داده است .

جهت مشاهده کامل مقاله فایل پیوست را بررسی نمایید. 

کنترل کالا

ارائه دهنده انواع ترانسمیترهای فشار  و تفاضلی

فایلهای پیوست

  528 کیلوبایت دانلود
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت مهندسی نادین طیف

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اینورتر و سافت استارت، ترانسمیتر رطوبت، برد رله صنعتی، صفحات نمایشگر لمسی، PLC و کنترلر CNC، ترانسمیتر فشار، ترانسمیتر دما، کنترلر PID، خط کش های اهمی و دیجیتال، انکودر های افزایشی و مطلق، ترانسمیتر سطح آلتراسونیک، موتورهای پله ای و سرووموتور، هارت مودم، کدورت سنج، سنسور دما، ست های آموزشی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 روز پیش