(فروشگاه آنتیک)پخش انواع هود،سینک،گاز،فر از برندهای اخوان...

انواع هود آشپزخانه , سینک ظرفشویی آشپزخانه, گاز رومیزی

نحوه تمییز کزدن اجاق گاز

اجاق گاز یکی از وسایلی است که در طول روز بارها مورد استفاده قرار می گیرد و بنابراین تمییز نگاه داشتن آن ها از اهمیت خاصی برخوردار است . برای بهداشت بیشتر و پاک شدن آسانتر سطح اجاق گاز ، بهتر است پس از پخت و پز با یک پارچه مرطوب روی سطح گاز را تمییز کرده زیرا لکه ها در این حالت هنوز خشک نشده اند و به راحتی از سطح گاز پاک می شوند.

اما اگر لکه ها روی سطح گاز تا مدتها باقی بمانند، کار به مراتب سخت تر می شود. در این جا بهتر است با یک پارچه آغشته به سرکه یا مایع ظرفشویی روی سطح گاز را مرطوب کنیم که اگر لکه ها خیلی خشک باشند بهتر است حدود یک ربع سرکه یا مایع ظرفشویی روی سطح گاز بمانند ، و نهایتا با یک پارچه تمییز و خشک سطح گاز را پاک می کنیم .

یک نکته بسیار مهم در تمییز کردن سطح اجاق گاز این است که به هیچ عنوان نباید از سیم ظرفشویی و وسایل تیز و برنده استفاده کرد زیرا به شدت به سطح گاز آسیب می رساند .

اگر مدت طولانی از تمییز کردن گاز می گذرد و سطح آن را به شدت جرم گرفته است ،ممکن است با سرکه ویا مایع ظرفشویی تمییز نشود که در این حالت بهتر است با مقداری جوش شیرین وآب ، خمیری درست کرده و روی لکه ها قرار دهید و سپس با یک پارچه تمییز ؛ این خمیر را پاک کنیم که این عمل باعث تمییزی سطح اجاق گاز می شود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

(فروشگاه آنتیک)پخش انواع هود،سینک،گاز،فر از برندهای اخوان...

کرج

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

انواع هود آشپزخانه ، سینک ظرفشویی آشپزخانه، گاز رومیزی، انواع فرهای توکار، یراق آلات کابینت، نمایندگی فروش اخوان،بیمکث،درسا،مس و کن در کرج، قیمت گاز رومیزی، قیمت سینک ظرفشویی روکار، قیمت گاز صفحه ای، قیمت هود شومینه، هود اریب، هود فلت، قیمت سینک ظرفشویی توکار، قیمت هود اخوان،درسا،بیمکث،مس وکن، هود زیرکابینتی مس،اخوان،بیمکث، گاز صفحه ای استیل شیشه ای اخوان،درسا،مس،کن

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات