بازرگانی نیک آراد - نمایندگی فروش عایق الاستومری

عایق الاستومری, لوله و اتصالات پنج لایه , لوله و اتصالات فولادی

سایز عایق الاستومری لوله ای

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

عایق های الاستومری در مجموع به دو صورت لوله ای و رولی تولید و عرضه می گردند، عایق های الاستومری رولی بیشتر برای پروژه های وسیع استفاده می گردد، برای خطوط لوله و داکت هایی با سایز های بالا. اما عایق های لوله ای در سایز های استاندارد مطابق با لوله های مسی، فولادی، لوله های پلی پروپیلین و ... تولید می گردد. 

عایق الاستومری نسل جدیدی از عایق هاست که گوی رقابت را از سایر عایق ها ربوده است و توانسته است جایگاه ثابتی در میان عایق های حرارتی پیدا کند، استفاده از این عایق ها مشکلات بسیاری را در زمینه عایق کاری حل نمود، از جمله خوردگی زیر عایق، که از معضلات عایق کاری به حساب می آمد. به همین دلیل علی رغم وجود برند های متنوع و زیاد، این عایق ها در ضخامت ها و قطر های تقریباً یکسان تولید می گردد. ما در این مقاله ضخامت های عایق الاستومری لوله ای را بر اساس استانداردهای عایق الاستومری k-flex بیان می کنیم، زیرا این عایق ها به مراتب کیفیت بهتری نسبت به مابقی برند ها دارد و همنطور دارای بازار بسیار قابل توجه تری نسبت به برند های مشابه خود است. این عایق ها در ضخامت های 9، 13، 16، 19، 25، 32 میلیمتر تولید می گردد. البته بعضی از نمونه های عایق الاستومری این عایق ها را در ضخامت های 40 و 50 میلیمتر نیز تولید می کند. اما چون این ضخامت ها بسیار محدود است و اینکه اصلاً در داخل کشور ما موجود نیست (عرضه نمی گردد) ما نیز به همین اشاره کوچک بسنده می کنیم.

شما می توانید با مراجعه به جدولی که در این مقاله قرار داده شده است از سایز عایق الاستومری لوله ای اطلاعات لازم را کسب کنید.

همانگونه که در جدول بالا مشاهده می کنید سایز عایق الاستومری لوله ای از قطر 6 میلیمتر شروع شده و تا قطر 114 میلیمتر ساخته و عرضه می گردد، سایز عایق الاستومری لوله ای تقریباً در تمامی انواع برندهای عایق الاستومری یکسان است به جز در مواردی نادر که برخی از سایز ها تولید نمی شود، همانطور که پیشتر هم گفته شد این طبقه بندی برگرفته از جدول تولیدی شرکت K felx می باشد. تمامی سایز های عایق الاستومری که در جدول بالا به آن ذکر شده توسط گروه صنعتی سانا عایق تحت لیسانس k flex ایتالیا در داخل کشور تولید می شود و به جرئت می توان گفت که بهترین نوع عایق الاستومری عایق الاستومری k flex است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات کاملتر در زمینه عایق های الاستومری با کارشنان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

منبع : بازرگانی نیک آراد (نمایندگی فروش عایق الاستومری)

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی نیک آراد - نمایندگی فروش عایق الاستومری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

عایق الاستومری، لوله و اتصالات پنج لایه ، لوله و اتصالات فولادی، لوله و اتصالات پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات