گروه صنعتی فراز تجهیز راویس

لوله , منهول , مخزن

انبارهای تعفنی دو طبقه (سپتیک تانک یا ایمهاف تانک)

این سپتیک تانکها یا ایمهاف تانکها را می توان برای تصفیه ی فاضلاب جمعیت هایی از 50 تا 15000 نفر ساخت تفاوت اصلی آن با سپتیک تانک یا ایمهاف تانک معمولی در جداسازی منطقه ی ته نشینی از منطقه ی تعفن می باشد. منطقه ته تشینی با سطح مقطعی به شکل V ساخته می شود. با توجه به سطح مقطع V، فضای درون این نوع از سپتیک تانکها یا انباره ها یا ایمهاف تانکها از سه قسمت زیر تشکیل می شود:

  1. قسمت روئین V که ویژه ی ته نشینی است. فاضلاب پس از ورود به این قسمت سپتیک تانک یا انباره یا ایمهاف تانک از سرعتش کاسته شده و مواد معلق آن روی سطح شیب دار در دو طرف ته نشین می گردد. مواد ته نشین شده روی سطح شیب دار سرخورده و از شیار سرتاسری موجود در کف، وارد قسمت دوم یعنی قسمت زیرین جهت متعفن شدن می گردد.
  2. قسمت زیرین V که ویژه ی متعفن شدن و هضم بی هوازی لجن در سپتیک تانک یا انباره یا ایمهاف تانک می باشد. در این قسمت لجن مدت زمان طولانی می ماند تا از حجم ان کاسته شود.
  3. قسمت های کناری V که ویژه ی جمع شدن گازهای بدست آمده از هضم بی هوازی لجن موجود در سپتیک تانک یا انباره یا ایمهاف تانک می باشند. جریان فاضلاب و ته نشینی مواد معلق در استخر ته نشینی به صورت دائمی انجام می گیرد و مواد ته نشین شده از شیارهایی سرتاسری به پهنای 12 تا 25 سانتی متر در اثر نیروی ثقل خود، وارد قسمت زیرین می گردد. فاضلاب ته نشین شده از سمت دیگر بیرون می رود این نوع سپتیک تانکها یا ایمهاف تانکها در دو گروه کوچک، برای جمعیت های 50 تا چند صد نفر و بزرگ برای جمعیت هایی تا حداکثر 15000 نفر ساخته می شوند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه صنعتی فراز تجهیز راویس

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله ، منهول ، مخزن، اتصالات ، چربیگیر، سپتیک، زانو ، دراپ منهول ، لوله دوجداره ، لوله تک جداره ، تحت فشار ، ثقلی ، سه راهی، پلی ، اتیلن ، سمنان

دسته‌بندی محصولات