خانه اخوان

هود آشپزخانه اخوان, گاز رومیزی اخوان, سینک ظرفشویی اخوان

انتخاب یک گاز رومیزی مناسب برای آشپزخانه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

گازهاي روميزي يا صفحه‌اي، تحولي شگرف در تجهيزات آشپزخانه هستند. اين كالا هم از نظر ظاهري و هم از نظر تكنولوژي، بسيار موفق‌تر از مدل‌هاي قديمي خود عمل كرده‌اند.

به دليل تنوع فراوان گاز روميزي در بازار لازم مي باشد، قبل از خريد اطلاعات اين محصول اطلاع كافي درباره‌ي برندها، توان حرارتي و كيفيت گاز روميزي داشته باشيد.

اين مقاله به صورت تخصصي در خانه اخوان نمايندگي رسمي و مركزي اخوان تهيه و گردآوري شده است.

انواع اجاق گاز روميزي

براي درك بهتر اين موضوع بهتر است مروري بر روي انواع گازهاي صفحه‌ اي داشته باشيم. به طور كلي گازهاي روميزي در ۳ مدل صفحه‌اي گازسوز، الكتريكي (برقي) و القائي دسته‌بندي مي‌شوند.

۱. اجاق صفحه‌اي گازي

اجاق صفحه‌اي گازسوز بهترين انتخاب براي حرارت و پخت‌وپز با قدرت بالا است. اين مدل‌ها حتي براي آشپزهاي حرفه‌اي خانگي مناسب است.

دليل آن درجه حرارت‌ بالا و قابليت كنترل سريع، براي پخت و پز حرفه‌اي مي باشد. اين مدل با اتصال به گاز شهري قابل نصب است. در ايران ما با توجه به بستر مناسب اتصالات گازي اين احتمال بعيد به نظر مي‌رسد و پركاربردترين مدل گاز روميزي در كشور همين نوع گازسوز است.

۲. گاز روميزي الكتريكي

گازهاي روميزي برقي همان‌طور كه از نامشان پيداست توسط برق قابل استفاده مي باشند و نيازي به اتصال گاز ندارد.

در مدل‌ الكتريكي شعله مستقيم وجود ندارد و حرارت از طريق المنت‌ها به غذا انتقال پيدا مي‌كند.

اين موضوع باعث امنيت بيشتري در اين اجاق ها مي‌شود. در گازهاي برقي پيشرفته‌تر، شما مي‌توانيد درجه حرارت دلخواهتان را در هر زمان تعيين كنيد.

۳. گاز صفحه اي القائي

اگر به دنبال افزايش قدرت آشپزي،و ايمني بيشتر، هستيد بهتر است به دنبال خريد يك گاز صفحه‌اي القائي باشيد.

در اين مدل از خاصيت الكترومغناطيس استفاده مي‌شود، يعني انتقال حرارت به كمك يك ميدان مغناطيسي بين ظرف و شعله اجاق انجام مي‌شود. با توجه به اين خصوصيت، فقط از ظرف‌هاي رسانا مي‌توان براي پخت‌وپز روي گازهاي القائي استفاده كرد.

درجه حرارت در گازهاي القائي درست مانند مدل‌هاي الكتريكي قابل تنظيم است به جز قسمت شعله ساير بخش‌هاي گاز هميشه سرد است و با تماس دست هيچ مشكلي برايتان ايجاد نمي‌شود.

مزاياي گاز روميزي نسبت به بقيه مدل ها چيست؟

گاز روميزي يا صفحه اي بهترين گزينه براي آپارتماني و آشپزخانه‌هاي كوچك است.

اين اجاق گاز پيشرفته نسبت به مدل‌هاي قديمي حجم كمتري را اشغال مي‌كنند و حمل‌ونقل بسيار ساده‌اي دارند.

انتخابي امن‌تر نسبت به مدل مبله خود بوده، مخصوصاً اگر در خانه كودك داشته باشيد. با تكنولوژي به كار رفته كه ترموكوپل ناميده مي شود، خطر آتش سوزي به شدت كاهش يافته است.

توان حرارتي بالاتري نسبت به ساير مدل ها دارند و انتخاب را براي آشپزهاي حرفه‌اي آسان تر مي كند. غذا در گازهاي روميزي سريع‌تر آماده مي‌شوند و . شما مي‌توانيد درجه حرارت را به سرعت افزايش يا كاهش دهيد

در خريد اجاق گاز روميزي چه نكاتي را مورد نظر قرار دهيم؟

گازهاي روميزي را مي‌توان در دسته‌بندي‌هاي مختلفي قرار داد.

از نظر نماي ظاهري ،جنس صفحه، توان و قدرت، قطعات مورد استفاده،كاركرد روكار و مصرف انرژي

۱. جنس صفحه

مهمترين عامل در انتخاب گاز روميزي جنس صفحه است. نوع صفحه هم در ظاهر و زيبايي گاز شما تاثير ميگذارد .

اكثر گازهاي موجود در بازار در سه نوع استيل و شيشه‌اي و استيل و شيشه توليد مي گردند.

۲. توان و قدرت حرارتي

يك عامل مهم در خريد گاز روميزي يا صفحه اي قدرت و توان حرارتي آن است. هرچه توان حرارتي بالاتر رود زمان پخت غذا كاهش پيدا مي‌كند و در نتيجه آشپزي سريع و دلچسبي را تجربه خواهيد كرد.

انتخاب ميزان قدرت گاز روميزي تا حد زيادي با مصرف شما ارتباط دارد؛ اگر خوانواده پر جمعيتي داريد، مهمان‌هاي زيادي در خانه شما رفت‌وآمد مي‌كنند و براي تمام وعده‌ها از غذاهاي گرم استفاده مي‌كنيد،

۳. برند گاز روميزي

برند گاز روميزي همواره يكي از مهمترين سوالات و گزينه هاي سخت در ميان مشتريان بوده است.در نظر گرفتن معيارهاي مهمي از جمله گارانتي،خدمات پس از فروش مناسب،قيمت معقول،خوش نام بودن،كارايي مناسب ،راندمان و بهره وري بالا،استفاده مناسب و عدم خرابي،ظاهر و زيبايي قابل قبول و ... از گزينه هاي است كه در پيش روي ما خواهد بود.

امروزه در كشور بيش از 50 توليد كننده گاز روميزي وجود دارد،شايد به جد مي توان گفت هر كسي كه توانسته در خانه خود اقدام به توليد گاز كرده است.

در اين بين برندهايي هستند كه سابقه توليد 100 ساله داشته اند و اين ارزش به راحتي در بازار به دست نيامده است.

گاز اخوان با داشتن بيش از 200 مدل اجاق گاز،در رنگ بندي هاي مشكي،سفيد، در سايز بندي هاي مختلف در جنس هاي استيل و شيشه سكوريت با بهره گيري دانش مهندسين روز،گارانتي و خدمات پس از فروش قدرتمند،كيفيت در ساخت توانسته به قوي ترين برند در اين حوزه تبديل شود

براي خريد انواع گاز روميزي اخوان با بهترين قيمت و بيشترين تخفيف و گارانتي رسمي 24 ماهه شركت به نمايندگي رسمي شركت خانه اخوان مراجعه كنيد

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

خانه اخوان

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

هود آشپزخانه اخوان، گاز رومیزی اخوان، سینک ظرفشویی اخوان، فر توکار اخوان، شیر آلات بهداشتی، گاز مبله اخوان

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات