گروه التج

طراح سایت, طراحی سایت حرفه ای, اپلیکیشن

طراحی سایت شرکتی

یکی از خدمات گروه تجارت الکترونیک التج طراحی سایت شرکتی جهت توسعه فعالیتهای شرکت ها در حوزه اینترنت می باشد. این گروه با تحقیق و شناسایی رقبای شما، بهترین استراتژی ممکن جهت پیشبرد راهکارهای بازاریابی آنلاین را طراحی نموده و به مرحله اجرا می گذارد.

مشخصات

نوع طراحی :
ریسپانسیو (سازگار با موبایل)
زبان برنامه نویسی :
php
پشتیبانی :
آنلاین، حضوری و تلفنی
پنل مدیریت :
دارد
آموزش پنل مدیریت :
یک جلسه (همراه با ویدیو)

توضیحات خدمت

از جمله خدمات مهم گروه التج، طراحی سایت شرکتی می باشد. این خدمت با توجه به افزایش سطح فعالیت رقبای تجاری در سطح اینترنت از اهمیت فراوانی برخوردار است. در طراحی سایت برای شرکت ها می بایست رقبای آنان آنالیز شده و نسبت قدرت حضور آنان، بهترین خدمات ممکن را ارائه نمود. همچنین گروه التج به عنوان یک طراح سایت وظیفه خود می داند تا وب سایت های شرکتی را با استانداردهای روز دنیا تطبیق داده تا بهترین نتایج ممکن حاصل گردد.
خدمات ارائه شده طراحی سایت برای شرکت ها:

  • مشاوره
    شناسایی بازار و رقبای آنلاین شما
    طراحی پلان بازاریابی
    طراحی و اجرای سایت شرکتی مطابق با نیاز شما توسط طراح سایت حرفه ای
    بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
    اتصال سایت به ابزارهای سئو جهت مانیتورینگ و سنجش بازخوردها
    آموزش پنلهای مدیریت سایت
    پشتیبانی

طراحی سایت شرکتی مبتنی بر آموزش مشتریان

گروه التج با توجه به نیاز شرکتها مبنی بر استقلال آنها و عدم وابستگی به طراحان و برنامه نویسان، اقدام به ارائه خدمات طراحی سایت مبتنی بر آموزش نموده است. در این روش وب سایت مشتری مطابق با نیاز مشتری طراحی می گردد و پس از پایان کار و تحویل نسخه نهایی سایت یک تا سه جلسه آموزش پنل مدیریت سایت بصورت حضوری و غیر حضوری به نماینده مشتری ارئه می گردد. در حین آموزش حضوری از صفحه نمایش و صدای آموزش دهنده، فیلم گرفته می شود و در پایان در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

استقلال مشتریان

بارها دیده شده مشتریانی به ما مراجعه کرده اند که قبلا توسط شخص با شرکتی سایتی برای آنان طراحی گردیده که پس از مدتی آن وب سایت به دلایل مختلف (عدم تمدید هاستینگ یا دامنه و ...) از دست رفته و مشتری دیگر دسترسی به سایت قبلی و طراح خود نداشته است. گروه التج برای جلب اعتماد مشتریان و پشتیبانی بهتر و جلوگیری از بوجود آمدن چنین مشکلی، پس از طراحی نسخه پایانی سایت را که شامل کلیه فایلهای طراحی و همچنین بک آپ دیتابیس است را در اختیار مشتری قرار خواهد داد. و از آنجا که وب سایت ها داینامیک هستند و توسط مشتری مدیریت می شود لذا نحوه بک آپ گرفتن دوره ای از سایت نیز به مشتری آموزش داده می شود.

/https://www.eletej.com

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه التج

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراح سایت، طراحی سایت حرفه ای، اپلیکیشن، سئو

دسته‌بندی خدمات