دندانپزشکی دکتر علی شیبانی - دندانپزشکی سعادت آباد|دندانپ...

دندانپزشکی سعادت آباد, دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد, دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد شمالی

مراحل و روش قرار دادن فیشور سیلانت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روش قرار دادن فیشور سیلانت بر روی دندان ها بسیار ساده است و تنها چند دقیقه طول می کشد. مدت زمان این کار تا اندازه کمی به نوع سیلانت و تولید کننده بستگی دارد، اما مشابه با آن چیزی است در ادامه توضیح داده می شود.

پزشک، درمانگر یا متخصص بهداشت می تواند این کار را انجام دهد
این روش به بیهوشی نیاز ندارد و کاملا بدون درد است. دهان تنها به مدت چند دقیقه باز نگه داشته می شود و دندانپزشک می تواند در طول قراردادن فیشورسیلانت دندان ها را واقعا خشک کند.

  • کودک بر روی صندلی دراز می کشد و دندانی که باید سیلانت روی آن قرار داده شود با رول پنبه، پدهای جذب کننده ، دافع بزاق یا سد لاستیکی ( رابردام) خشک می شود و بزاق از آن دور می شود
  • دندان با یک برس یا فنجان ( گاهی اوقات با استفاده از سنگ پا) تمیز می شود تا هر نوع پلاک یا باقی مانده غذا از بین برود.
  • یک ژل آبی رنگ مخصوص روی دندان قرار داده می شود. این یک اسید دندانی ملایم است که دندان را اچ می کند
  • سپس دندان با آب به طور کامل شست و شو داده می شود. پزشک با استفاده از ساکشن آب را جذب می کند و بزاق را از دندان دور می کند.
  • دندان ظاهری یخ زده دارند، و از این رو متوجه می شوید که به شکل مناسبی اچ شده است.
  • سپس فیشور سیلانت مثل رنگ در هر قسمت از الگوی دندان ( همه فرورفتگی ها و شیارها) جریان پیدا می کند.
  • پس از آن، این ماده توسط اشعه آبی رنگ مخصوصی سخت می شود ( یا برطبق گفته دندانپزشک ” عمل آوری” می شود) و در صورتی که دندان زیاد بالا قرار بگیرد و در جویدن مشکل ایجاد شود، دندان تنظیم می شود. عموما، دندان در حین جویدن دندان حالت اسفنجی دارد، اما در عرض چند روز به حالت عادی برمی گردد.

روش زیر اغلب برای سه دندان آسیای باقیمانده نیز انجام می گیرد تا از هر چهار دندان محافظت شود.

نحوه مراقبت از دندان های که سیلانت روی آن قرار گرفته است .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دندانپزشکی دکتر علی شیبانی - دندانپزشکی سعادت آباد|دندانپ...

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد شمالی، دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی اطفال سعادت آباد، دندانپزشکی میدان کاج#دندانپزشک تو سعادت آباد، دندانپزشکی در میدان کاج، دندانپزشکی دکتر شیبانی#دندانپزشکی، روکش های تمام زیرکونیا، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی زیبایی سعادت آباد، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعدت آباد، دندانپزشک خوب سعادت آباد، ترمیم زیبایی دندان،کامپوزیت،دندانپزشکی سعادت آباد، لامینیت،انجام لامینیت،لبخند هالیودی، روکش دندان،دندانپزشکی منطقه2، دندانپزشکی اطفال در سعادت آباد، هزینه ایمپلنت،کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

دسته‌بندی خدمات