دندانپزشکی دکتر علی شیبانی - دندانپزشکی سعادت آباد|دندانپ...

دندانپزشکی سعادت آباد, دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد, دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد شمالی

ایمپلنت alphatech در سعادت آباد،میدان کاج

در مطب دکتر شیبانی واقع در سعادت آباد (بالاتر از میدان کاج خ ششم ، ساختمان آفرین پ34 واحد 10) جراحی ایمپلنت alphatech که تمام قطعات آن متعلق به کشور آلمان می باشد انجام می شود . ایمپلنت یک قطعه مصنوعی است که جایگزین دندان طبیعی می شود و فرد می تواند دندان های ثابت داشته باشد. در حقیقت ایمپلنت یک پیچ فلزی است که در استخوان فک قرار داده می شود .

مشخصات

کشور سازنده :
آلمان

توضیحات خدمت

در مطب دکتر شیبانی واقع در سعادت آباد (بالاتر از میدان کاج خ ششم ، ساختمان آفرین پ34 واحد 10) جراحی ایمپلنت alphatech که تمام قطعات آن متعلق به کشور آلمان می باشد  انجام می شود .

ایمپلنت یک قطعه مصنوعی است که جایگزین دندان طبیعی می شود و فرد می تواند دندان های ثابت داشته باشد. در حقیقت ایمپلنت یک پیچ فلزی است که در استخوان فک قرار داده می شود .

کامل شدن درمان بین 2تا3 ماه به طول می انجامد و ممکن است در مواردی که به جراحی سینوس لیفت نیاز دارد تا 9ماه طول بکشد .
توجه داشته باشید که این یک درمان پیشرفته است و برای حصول اطمینان از موفقیت آن ممکن است به زمان طولانی تری نیاز باشد.در طول این مدت بیمار از دندان های موقت استفاده خواهد نمود (در صورت درخواست بیمار). شرایط درمان هر بیمار به صورت جداگانه بررسی گردیده و ممکن است به بیمار توصیه شود که مدتی را بدون پروتز سپری کند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دندانپزشکی دکتر علی شیبانی - دندانپزشکی سعادت آباد|دندانپ...

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد شمالی، دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی اطفال سعادت آباد، دندانپزشکی میدان کاج#دندانپزشک تو سعادت آباد، دندانپزشکی در میدان کاج، دندانپزشکی دکتر شیبانی#دندانپزشکی، روکش های تمام زیرکونیا، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی زیبایی سعادت آباد، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعدت آباد، دندانپزشک خوب سعادت آباد، ترمیم زیبایی دندان،کامپوزیت،دندانپزشکی سعادت آباد، لامینیت،انجام لامینیت،لبخند هالیودی، روکش دندان،دندانپزشکی منطقه2، دندانپزشکی اطفال در سعادت آباد، هزینه ایمپلنت،کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

دسته‌بندی خدمات