دندانپزشکی دکتر علی شیبانی - دندانپزشکی سعادت آباد|دندانپ...

دندانپزشکی سعادت آباد, دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد, دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد شمالی

دندانپزشکی سعادت آباد

کاشت دندان (ایمپلنت) در مطب دکتر شیبانی واقع در سعادت آباد (بالاتر از میدان کاج خ ششم ، ساختمان آفرین پ34 واحد 10) انجام می شود . کاشت دندان (ایمپلنت) یک قطعه مصنوعی است که جایگزین دندان طبیعی می شود و فرد می تواند دندان های ثابت داشته باشد. در حقیقت ایمپلنت یک پیچ فلزی است که در استخوان فک قرار داده می شود .

مشخصات

کشور سازنده :
آمریکا

توضیحات خدمت

در مطب دکتر شیبانی واقع در سعادت آباد (بالاتر از میدان کاج خ ششم ، ساختمان آفرین پ34 واحد 10) جراحی ایمپلنتUSA) INTRA-LOCK)  که تمام قطعات آن متعلق به کشور آمریکا می باشد  انجام می شود .

ایمپلنت یک قطعه مصنوعی است که جایگزین دندان طبیعی می شود و فرد می تواند دندان های ثابت داشته باشد. در حقیقت ایمپلنت یک پیچ فلزی است که در استخوان فک قرار داده می شود .

"شرکت بین المللی اینترالاک:

به عنوان یکی از پیشتازان علم و تکنولوزی ایمپلنت های دندانی ، به دندانپزشک شما کمک می کند تا بتواند راحتی ، زیبایی ، عملکرد عالی و ثبات هر چه بیشتر دندان های شما را میسر نماید .

سیستم ایمپلنت دندانی اینترالاک  (Intra-Lock) از سوی اداره غذا و داروی ایالات متحده امریکا (FDA) دارای مجوز فروش در بازار است و در اروپا نیز با دستورالعمل قطعات پزشکی EEC/93/42  (استاندارد CE )مطابقت دارد . 

این سیستم همچنین دارای بالاترین استاندارد های کیفیت بین المللی ISO 9001-2001 واستاندارد محیط زیست ENISO 13485-2003 می باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دندانپزشکی دکتر علی شیبانی - دندانپزشکی سعادت آباد|دندانپ...

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد، دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی سعادت آباد شمالی، دندانپزشکی سعادت آباد#دندانپزشکی اطفال سعادت آباد، دندانپزشکی میدان کاج#دندانپزشک تو سعادت آباد، دندانپزشکی در میدان کاج، دندانپزشکی دکتر شیبانی#دندانپزشکی، روکش های تمام زیرکونیا، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی زیبایی سعادت آباد، دندانپزشک سعادت آباد#دندانپزشکی سعدت آباد، دندانپزشک خوب سعادت آباد، ترمیم زیبایی دندان،کامپوزیت،دندانپزشکی سعادت آباد، لامینیت،انجام لامینیت،لبخند هالیودی، روکش دندان،دندانپزشکی منطقه2، دندانپزشکی اطفال در سعادت آباد، هزینه ایمپلنت،کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد

دسته‌بندی خدمات