فناوری دارویی درسا به ساز

پایلوت راکتورهای شیمیایی, اسپری درایر آزمایشگاهی, اتاق تمیز پرتابل

راکتور شیشه ای استیروگلس (SteroGlass Chemical Reactor)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پایلوت رآکتور های شیمیایی (Chemical Reactor) که از شیشه ساخته شده اند، می توان گفت جایگاه خاصی در مراکز علمی – تحقیقاتی دارند و علت آن امکان مشاهده داخل رآکتور و نحوه انجام واکنش می باشد. پایلوت رآکتور های کاربرد گسترده ای در صنایع دارویی ( مانند ساخت محلول های یکنواخت ) و شیمیایی ( انجام واکنش های شیمیایی ) دارند.

شرکت ایتالیایی steroglass با تجربه ای نزدیک به پنج دهه توانسته است در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی از جمله رآکتور های شیشه ای، روتاری و ... فعالیت کند.

سختی های واردات یک محصول برون مرزی و از کارافتادگی (خرابی) این محصولات مانند شکستگی شیشه آلات، از کارافتادن موتور همزن و ... و زمان بر بودن رفع این نواقص و یا حتی عدم طراحی رآکتور بر اساس نیاز و طرح محقق، محققان داخلی را با مشکلات و چالش های این امر مواجه کرده است.

در همین راستا شرکت "فناوری دارویی درسا به ساز" با تکیه بر دانش فنی و به کار گیری تیمی کارامد، شروع به طراحی و ساخت پایلوت رآکتورهای شیشه ای (Dorsa tech Chemical Reactor) کرده است که جواب گوی نیاز طیف متنوعی از دانشگاه ها و مراکز علمی - تحقیقاتی کشور بوده است. شرکت درسا به ساز (Dorsa tech) با استفاده از تیم تحقیق و توسعه ی پویا (R&D) از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور، کادری فنی و کارگاه شیشه گری علمی تخصصی خود توانسته است به طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات تخصصی بپردازد و در صنعت ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه گری علمی جزء صنایع پیشرو باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فناوری دارویی درسا به ساز

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پایلوت راکتورهای شیمیایی، اسپری درایر آزمایشگاهی، اتاق تمیز پرتابل، جت میل، رپید کلین روم، spray dryer، spray drier، کلین روم، راکتور شیمیایی، شیشه گری، cleanroom، خشک کن پاششی، اکسترودر اسفرونایزر، پلت دارویی داروسازی، تبدیل محلول به پودر، خشک کردن نمونه حل شده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات