فناوری دارویی درسا به ساز

پایلوت راکتورهای شیمیایی, اسپری درایر آزمایشگاهی, اتاق تمیز پرتابل

اکسترودر اسفرونایزر گلت (Glatt Extruder Spheronizer)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سیستم اکسترودر- اسفرونایزر(Extruder Spheronizer)، در تهیه و تولید انواع پلت ها به ویژه پلت های دارویی کاربرد گسترده ای داشته و با شکل دهی به خمیر حاوی مواد اولیه امکان تولید طیف متنوعی از فرمولاسیون ها را در قالب شکل پلت را فراهم میکند. پلت ها از اشکال جامد پرکاربرد و نسبتا جدید هستند که به صورت کره های ریز تهیه می شوند و برای ساخت فراورده های دارویی به صورت قرص و کپسول و فراورده های غذایی کاربرد دارند.

این دستگاه شامل دو بخش می باشد :

  • اکسترودر : این بخش از دستگاه ، خمیر مواد اولیه را به صورت رشته در می آورد.
  • اسفرونایزر : رشته های تولید شده را به صورت پلت در می آورد.

شرکت glatt آلمان در طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی از قبیل اکسترودر اسفرونایزر، اسپری درایر و ... فعالیت دارد.

سختی های واردات یک محصول برون مرزی و ایرادات (خرابی های) محصولات و زمان بر بودن واردات و تعمیرات این محصولات، محققان داخلی را با مشکلات و چالش های این امر مواجه کرده است.

در همین راستا شرکت "فناوری دارویی درسا به ساز" با تکیه بر دانش فنی و به کار گیری تیمی کارامد، شروع به طراحی و ساخت اکسترودر اسفرونایزر (Dorsatech Extruder Spheronizer) کرده است که جواب گوی نیاز طیف متنوعی از دانشگاه ها و مراکز علمی - تحقیقاتی کشور بوده است. شرکت درسا به ساز (Dorsatech) با استفاده از تیم تحقیق و توسعه ی پویا (R&D) از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور، کادری فنی و کارگاه شیشه گری علمی تخصصی خود توانسته است به طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات تخصصی بپردازد و در صنعت ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه گری علمی جزء صنایع پیشرو باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فناوری دارویی درسا به ساز

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پایلوت راکتورهای شیمیایی، اسپری درایر آزمایشگاهی، اتاق تمیز پرتابل، جت میل، رپید کلین روم، spray dryer، spray drier، کلین روم، راکتور شیمیایی، شیشه گری، cleanroom، خشک کن پاششی، اکسترودر اسفرونایزر، پلت دارویی داروسازی، تبدیل محلول به پودر، خشک کردن نمونه حل شده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات