فناوری دارویی درسا به ساز

پایلوت راکتورهای شیمیایی, اسپری درایر آزمایشگاهی, اتاق تمیز پرتابل

اسپری درایر آزمایشگاهی (Lab Spray Dryer) چیست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

خشک کردن با اسپري یکی از فرایندهاي خشک کردن محصولات دارویی با ویژگی هاي مطلوب محصول نهایی می باشد که امروزه کاربرد زیادي در تحقیقات آزمایشگاهی و همچنین عرصه صنعت پیدا کرده است.

اسپری درایر آزمایشگاهی (Lab Spray Dryer) یک جریان مایع را گرفته و جسم حل شده یا سوسپانسیون را به عنوان یک جامد جدا و حلال را به بخار تبدیل می کند که با قابلیت کنترل دقیق روي خصوصیات پودر حاصل و ایجاد شرایط مطلوب براي نیازهاي متفاوت داروسازي به کار گرفته می شود. امروزه محصولات خشک شده با اسپري به سبب یکنواختی و خصوصیات مطلوب پودر، جایگاه ویژه اي در دارورسانی پیدا کرده است.

اسپری درایر ها بسیار سریع می توانند در مقایسه با دیگر روش های خشک کردن ، یک محصول را خشک کنند . آن ها هم چنین یک محلول ، یا محلول آبکی را به پودر خشک در یک مرحله تبدیل می کنند که می تواند بسیار مفید باشد چون فرآیند خشک کردن را بسیار ساده کرده و هزینه ها را کاهش می دهد.

منابع :

با تلخیص از دکتر خسرو ادیب کیا و همکاران ، 1391 ، مروري بر روش ها و کاربردهاي فرایند خشک کردن با اسپري

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فناوری دارویی درسا به ساز

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پایلوت راکتورهای شیمیایی، اسپری درایر آزمایشگاهی، اتاق تمیز پرتابل، جت میل، رپید کلین روم، spray dryer، spray drier، کلین روم، راکتور شیمیایی، شیشه گری، cleanroom، خشک کن پاششی، اکسترودر اسفرونایزر، پلت دارویی داروسازی، تبدیل محلول به پودر، خشک کردن نمونه حل شده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات