فناوری دارویی درسا به ساز

پایلوت راکتورهای شیمیایی, اسپری درایر آزمایشگاهی, اتاق تمیز پرتابل

اسپری درایر آزمایشگاهی لب پلنت (Labplant Spray Dryer)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دستگاه اسپری درایر آزمایشگاهی یک تجهیز آزمایشگاهی بین بخشی می باشد. این دستگاه در صنایع غذایی ( مانند تبدیل شیر به شیر خشک )، دارویی ( مانند تبدیل محلول های دارویی به پودر ) و مهندسی شیمی ( تبدیل محلول های شیمیایی به پودر ) استفاده می شود.

شرکت labplant انگلستان به عنوان یک شرکت بازرگانی در تامین تجهیزات آزمایشگاهی و  طراحی و ساخت اسپری درایر آزمایشگاهی فعالیت دارد.

سختی های واردات یک محصول برون مرزی و از کارافتادگی (خرابی ) این محصولات مانند شکستگی شیشه آلات، ایراد در اسپری کردن محلول و ... و زمان بر بودن رفع این نواقص، محققان داخلی را با مشکلات و چالش های این امر مواجه کرده است.

در همین راستا شرکت "فناوری دارویی درسا به ساز" با تکیه بر دانش فنی و به کار گیری تیمی کارامد، شروع به طراحی و ساخت اسپری درایر آزمایشگاهی  (Lab Scale Spray Dryer) کرده است که جواب گوی نیاز طیف متنوعی از دانشگاه ها و مراکز علمی - تحقیقاتی کشور بوده است. شرکت درسا به ساز (Dorsatech) با استفاده از تیم تحقیق و توسعه ی پویا (R&D) از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور، کادری فنی و کارگاه شیشه گری علمی تخصصی خود توانسته است به طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه آلات تخصصی بپردازد و در صنعت ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و شیشه گری علمی جزء صنایع پیشرو باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فناوری دارویی درسا به ساز

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پایلوت راکتورهای شیمیایی، اسپری درایر آزمایشگاهی، اتاق تمیز پرتابل، جت میل، رپید کلین روم، spray dryer، spray drier، کلین روم، راکتور شیمیایی، شیشه گری، cleanroom، خشک کن پاششی، اکسترودر اسفرونایزر، پلت دارویی داروسازی، تبدیل محلول به پودر، خشک کردن نمونه حل شده

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات