طراحی دکوراسیون معماران کارینا

طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی کابینت, طراحی نما

اصول طراحی کابینت آشپزخانه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به عقیده ی خیلی از افراد، آشپزخانه جذاب ترین قسمت فضای منزل است و خانم های ایرانی اهمیت بسیار زیادی برای طراحی کابینت آشپزخانه قائل هستند. طراحی دکوراسیون آشپزخانه دارای اصول خاصی است که اگر طبق آن اصول، درست و هماهنگ  طراحی و اجرا گردد نتیجه ی کار یک آشپزخانه زیبا و باب میلمان خواهد بود. 

مطمئنا عبارت طراحی کابینت زیاد به گوشتان خورده است چون برایمان پیش آمده است که بخواهیم کابینت آشپزخانه مان را اجرا کنیم یا اینکه کابینت آشپزخانه مان را تعویض کنیم.

این کار، توسط نرم افزار سه بعدی  انجام می شود و ما از آشپزخانه یا دکوراسیون داخلی یعنی دکوراسیون پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و… یک طرح سه بعدی می بینیم و متوجه می شویم که قبل از اجرای کار، دکوراسیون ما به چه صورت در می آید.

در واقع طراحی سه بعدی به این منظور است که براساس پلان آشپزخانه ی شما، کابینت طراحی می شود و در این طرح از اندازه های واقعی با استفاده از نرم افزار اتوکد یا تری دی مکس استفاده می شود. 

تیم معماران کارینا در حوزه ی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی در کنار شماست تا خانه یا محل کار خود را به بهترین مکان تبدیل کنید.

می توانید همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید. ۰۲۶۳۴۲۴۱۷۸۰ – ۰۹۰۲۴۹۱۷۹۶۴

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحی دکوراسیون معماران کارینا

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی کابینت، طراحی نما، اجرای کابینت ، اجرای نما، بازسازی ساختمان، تعمیرات ساختمان، طراحی و اجرای نما، اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرای کابینت، طراحی کابینت مدرن، طراحی کابینت ممبران، طراحی کابینت نئوکلاسیک، کابینت کرج، اجرای نما در کرج، بازسازی خانه در کرج

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات