طراحی دکوراسیون معماران کارینا

طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی کابینت, طراحی نما

بازسازی خانه در کرج

یه زمان هایی هست که فکر میکنین خونتون دیگه اون آرامش همیشگی رو برای خودتون و خانوادتون نداره. اول در مورد هزینه اش بگم که خیالتونو راحت کنم! هزینه ی بازسازی یه خونه از هزینه صفر تا صد ساختمون کمتره و ما خونتونو جوری بازسازی می کنیم که هرگز به فکرتون نرسه خونه ی قبلی و دیزاینش چجوری بوده..

مشخصات

بازسازی :
خانه های قدیمی
بازسازی :
ساختمان

توضیحات خدمت

بازسازی خانه در کرج

شاید خیلیاتون دلتون بخواد که یه تنوعی به خونتون بدین یا اینکه خونتون نیاز به تعمیرات و تغییرات داره تا دوباره به خونه ای تبدیل بشه که آرامش و آسایش رو بهتون بده.

اگه فکر بازسازی خونتون هستین و در مورد هزینه ها نگران، اینو بهتون بگم که انقدر به ارزش و قیمت خونتون اضافه میشه که چندبرابر پولی که هزینه کردین بهتون برمیگرده.

اگرم نگران این هستین که با یه تیم خوب کار کنین که طراحی و اجرای بازسازی رو انجام بده، ما کنارتونیم تا این حس اطمینان و امنیت رو بهتون بدیم تا خیالتون از همه چی راحت بشه. میتونین نمونه کارامون رو تو سایتمون ببنین.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

طراحی دکوراسیون معماران کارینا

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی کابینت، طراحی نما، اجرای کابینت ، اجرای نما، بازسازی ساختمان، تعمیرات ساختمان، طراحی و اجرای نما، اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی و اجرای کابینت، طراحی کابینت مدرن، طراحی کابینت ممبران، طراحی کابینت نئوکلاسیک، کابینت کرج، اجرای نما در کرج، بازسازی خانه در کرج

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات